![]() |
De nazi's
Het blijft toch krapuleus gespuis, van gelijk welke kant je het bekijkt.
http://www.estripes.com/article.asp?...&article=43815 |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Dus de PS probeert de macht van vakbonden te breken, is tegen niet-blanken en interneert zigeuners, joden en communisten in speciale kampen?
|
Citaat:
|
De nazi's zijn geschiedenis.
De nazi-symphatisanten, da's andere koek. |
Citaat:
Net zoals Stalinisten, Maoïsten etc. trouwens. Libertariërs staan daarentegen voor de eeuwige en hoogste waarde die vrijheid heet. Libertariërs zijn het perpetum mobile in en van de geschiedenis. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
[zegt niks modus aan] [/ zegt niks modus uit] |
Aangezien in K&K meer mag dan in de overige forums:
![]() |
Citaat:
In het Europees Parlement zijn julie er goed in. Daar hebben ze tenminste geleerd: Wij hebben eigenlijk niet veel politieke idealen buiten haat en zolang we niks zeggen krijgen we op het eind van de maand toch maar een mooi loon op de kap van de belastingbetaler. |
Citaat:
'jullie'?? het is fijn dat je mij meteen een politieke kleur toedicht, maar gij zou u beter op de inhoud van mijn posts concentreren, want blijkbaar gaat u dat niet al te best af. |
Over mooie wedden op het eind van de maand gesproken. Van mij mogen er gerust enkele bestuursniveau's afgeschaft worden.
Ik hoor de sossen al steigeren. So: dimmen maat! |
Citaat:
|
Citaat:
Het was alsof ik een Inca-priester hoorde spreken over de cyclische oneindigheid van het universum. :-D |
Citaat:
GIJ moet geen moeite doen, want GIJ zult het niet vinden. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:31. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be