![]() |
Gaat Paars verder regeren?
Gaat volgens jullie Paars verder regeren? Gaat volgens jullie de VLD zwaar boeten? Gaat volgens jullie de SPA zwaar boeten?...
ik vind het eigenlijk merkwaardig dat iedereen altijd zo hard tegen de VLD is terwijl het ook de SPA is die met de PS vanalles doordrukt, waarom is dan de haat tegen VLD groter dan tegen de SPA?.. |
Citaat:
|
Waarom denkt ge ?
|
De afkeer voor de VLD komt door het feit, dat zijn de eerste minister hebben geleverd.
Daar komt bij dat veel mensen duidelijk beginnen in te zien, dat de VLD tegen het gewone arbeidersvolk is. En dat de meeste idiote voorstellen en geldverspillingen door deze partij worden aangebracht, terwijl ze ook steeds de meeste ideeën voor de belastings- en taksverhogingen aanbrengt. Maar de volgende regering zal een regenboog-regering zijn, met 1 oppositie partij. |
Citaat:
|
Citaat:
Het zal al een probleem zijn om zo'n regering op poten te krijgen en daarna moet ze ook nog werkbaar zijn.... en blijven... en dit voor de rest van het bestaan van Belgique.... |
Citaat:
Tussen 1991 en 1999 heeft de genaamde Verhofstadt een uiterst verdienstelijke analyse gemaakt van de Belgische ziekte, én een goede catalogus van oplossingen voorgesteld. Daarmee heeft de genaamde Verhofstadt vele mensen hoop gegeven en enthousiast gemaakt. Toen werd hij eerste minister en hoorde niemand nog iets van de burgermanifesten. Alle analyses werden opzij geschoven, de meeste voorstellen uit de manifesten verdwenen in de vergeetput of worden zelfs actief door de VLD geblokkeerd (denk aan het BROV) Zo zijn meer en meer mensen boos geworden op de VLD, en schuiven ze stilaan allemaal op in de richting van het VB en de CD&V, en nu ook van de LDD. Meer daarover kon u eerder op dit forum al lezen. De burgermanifesten zijn hier in hun geheel te downloaden. |
Paars gaat verder regeren
Citaat:
http://blog.seniorennet.be/poli |
Spirit is zichzelf aan het opknopen met hun voorstel tot algemene regularisatie en OpenVLD schiet zichzelf in de voet als er de verpakkingsbelasting doorkomt. Toch zal er niet veel veranderen, ook niet als CD&Vee het voor het zeggen zou krijgen. De spreekwoordelijke pot nat ....
|
Spirit dient als bliksemafleider zodat VLD en SP-A hier een nee tegen kunnen zeggen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ken geen dievenbende in Laken. Ik ken wel een geldverspillend federalisme.
|
Citaat:
Je hebt hier 100% gelijk, het belgische federalisme is geldverspilling. Laat ons de ferderale regeringen over heel de EU opdoeken en alle bijhorende instellingen, en enkel de EU en regionale regeringen behouden. Een grote besparing als je het mij vraagt. EU-regering Regionale-regering Gemeentebestuur. Al de rest daar tussen is zuivere geldverspilling. |
Citaat:
Ziehier, we hebben wéér de wartaal van "Jantje" te slikken gekregen! Ik zou zeggen leer lezen en vooral nadenken!! |
Citaat:
|
Citaat:
dat geloof je nu toch zelf niet. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:45. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be