![]() |
.
|
Ik wordt nog liever levend gevild... :x
ps. Waarom meerkeuzevraag? :? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Al 4 van de 18 stemmen.Niet slecht,lijstdedecker gaat stemmen halen op 10 juni.
|
Ik ga voor de senaat op LDD stemmen.
Voor de kamer zal ik op het VB stemmen. |
Ik weiger te stemmen bij ongrondwettelijke verkiezingen.
|
Weer een partij met veel praatjes maar geen deftige oplossingen.
Wat heeft Dedecker in zijn politieke carriere verwezenlijkt: niets! Wat zal lijstDedecker aan ons volk opbrengen: NIETS! |
Tiens, Brugge Veilig en Leefbaar stemt ook voor Dedecker. Op naar een volgende desillusie, Culien.
Soit: ik stem er niet voor, niet omdat ik Dedecker geen kans wil gunnen maar ik geloof niet in dat ultraliberale programma van hem. |
Citaat:
|
Ik zou niet stemmen op Lijst Dedecker, mocht ik stemrecht hebben in Vlaanderen. Die man negeerde systematisch al mijn vragen en antwoorden. En die vragen waren bloedserieus en in hartstikke klare taal.
|
Er zijn al genoeg partijen waar je terecht kunt als je bang bent.
Eén advies: als angst je raadgever is, stem dan vooral niet op D66. liberalist,heeft Jean-Marie Dedecker BANG.Je laat me lachen man.:lol: :rofl: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Jean-Marie Dedecker schijnt het bepaald moeilijk te hebben om de nodige fondsen (1 miljoen euro) samen te brengen voor zijn verkiezingscampagne. Boudewijn Bouckaert bekijkt het allemaal heel zorgelijk en kijkt vooral uit naar de eerste VRT-peiling van half maart. Bouckaert: "Blijkt op dat moment dat we slechts 2% of nog minder halen en dat we geen uitzicht hebben op de kiesdrempel van 5%, dan moeten we onze conclusies trekken. Ik hoop dat we ons dan niet zullen moeten afvragen of kartelvorming met Vlaams Belang het alternatief is." Frank Vanhecke (VB) zegt geen rekening meer te houden met de komst van Dedecker naar het VB. Volgens Dedecker is er geen enkele reden om niet met de eigen lijst door te gaan.
Het Laatste Nieuws Binnen 2 weken ergens in midden Maart gaan we eens zien wat de eerste opiniepeiling hierover zegt. Als het tegenvalt is de kans misshien groter dat LDD een kartel gaat willen vormen met Vlaams Belang maar ik geloof er niet meer in. Het lijkt er nu wel echt op dat zowel VB als LDD ieder zijn eigen weg gaat naar de verkiezingen zonder kartel. Voorzitter Van Hecke gelooft er ook niet meer in, buiten misshien Van Gaever die blijft beweren dat het kartel vorm zal hebben binnen de maand. Zonde deze rechtse verdeling. We moeten trouw blijven want anders geef je toe dat je gans je leven fout was door VB te stemmen of VB'er te zijn. Nationalist ben je tot in de kist. Ne verrader is erger dan ne linkse, vergeet dat nooit! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:06. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be