![]() |
Meer vrouwenwc's nodig langs de snelweg!
Citaat:
|
Volgens de arbeidswet moeten er op iedere werkplaats wc's zijn.
Dus dat tankstation zal er ook wel hebben, maar ze niet willen laten gebruiken door andere dan eigen personeel. En het is idd zeer triestig gesteld met de wc's, overal. Ook in de gemeentes en steden. Men klaagd over het windplassen van de mannen, maar ook zij vinden bijna nergens pubieke wc's. Dus men moet eigenlijk deze dame proficiat wensen, dat zij het lef heeft gehad haar wettelijke rechten op te eisen, want men is wettelijk verplicht om een mens gebruik te laten maken van zijn wc, om een natuurlijke behoeft te doen. |
Citaat:
|
Ga in Frankrijk maar eens naar zo'n snelweg-toilet.
Dan is er een, maar wil je die niet gebruiken. |
Citaat:
|
Citaat:
Er zijn in Vlaanderen ook nog gemeentes die publieke toileten hebben. En de meeste daarvan zijn proper en goed onderhouden. Het probleem in Frankrijk is het soort toileten en de manier waarop de toeristen ze respecteren. Ik heb daar persoonlijk gezien, dat er mensen waren die er als eerste opgingen na het kuisen(was zelfs met stoom hogedruk gedaan) gewoon heel de boel weer onder de stront smeerden en daarna gingen klagen dat de wc's vuil waren. Op andere plaatsen had men bouwtoileten geplaatst, deze waren reeds na 2 dagen vernield door zatte toeristen. Er is dus ook meer respect van de gebruikers nodig. |
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik vind dat iedereen overal zou mogen pissen, pissen is natuurlijk, ge kunt dat moeilijk tegenhouden
uwe plas daarna dan in ne winkel uit gaan gieten is dan weer geen goei idee |
't klinkt misschien een beetje raar, alhoewel, voor ne vent klopt het wel;
Gebruik uw verstand als ge moet pissen. |
Ik moet plassen!8O
|
snel, nen bloempot!
|
Je vindt er zo één nog - hilarisch genoeg - tegen de Kathedraal van Antwerpen.
Echt een gore boel, zo'n pissijn. |
Citaat:
|
Citaat:
Waarom u denkt dat enkel mannen recht hebben op een openbaar toilet is me een raadsel en, eerlijk gezegd, ik ben het op dit punt niet met u eens. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:16. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be