![]() |
"Veiligheid ???"
Beste....
Spreekt het partij zichzelf niet tegen wanneer de "hoofd" van de partij over de theman:"vlaanderen veilig een leefbaar" de mensen aanspreekt, terwijl de "hoofd" van de partij in het verleden zelf schuldig maakten aan diezelfde "vlaanderen" onveilig en onleefbaar te maken ??? Zie bijbehorende verslag(reportage):http://video.google.com/videoplay?do...10042830580654 |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=0-IIU-Ekd3w |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
VlaamsBelang/VlaamsBlok=VMO/NSDAP etz,.. zou volgens mij gewoon verboden moeten worden !
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Overduidelijk de Belgische staat... :roll: |
Citaat:
Wedden dat het aantal sites die jij van de Vlaamse Dietse meisjes kan produceren tegenover hetgeen de SOMA in zijn eindrapport heeft gevonden zowat 100.000 tegen 1 is? Wedden dat jij er dientengevolge van uitgaat dat ook de oorlogsmisdaden in die grootteorde in verhouding staan? Wedden dat jij niet begrijpt dat dit niet zo is? Wedden dat jij het niet kan hebben dat ook ik vind dat de leiding van de vlaamse beweging een kapitale fout heeft begaan tijdens de oorlogsjaren? Wedden dat jij ondanks de laatste studies niet wil inzien dat iedereen boter op zijn hoofd had? Wedden dat de sossen zich door dit nieuwe en officiële inzicht nu veel minder zullen bezondigen aan de overtreding van Godwin's law? |
Beste,
Wij zijn geen bende criminelen, hoewel onze tegenstanders dat graag willen doen geloven. Dat er in het verleden mensen waren die strafbare feiten gepleegd hebben? Geen moeite om dat te erkennen: in elke boomgaard vindt men altijd wel ergens een rotte appel... Maar ik vraag me af of de franstalige documentaire waarnaar u verwijst volgens dezelfde "objectieve normen" (sic) de PS eens onder de loep kan nemen. Dat wordt smullen, alleen al wat Charleroi betreft: dat levert meer dan een welgevulde miniserie op denk ik... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik had het wel duidelijk over de politiek gestuurde en betaalde haatpropaganda van oa de RTBF... |
Is de waarheid zeggen nu al 'haatcampagne voeren'?
Het was inderdaad een ietwat critische doch objectieve en leerrijke reportage. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:10. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be