Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Bert Schoofs (Vlaams Belang) - 26 februari tot 4 maart (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=151)
-   -   "Veiligheid ???" (https://forum.politics.be/showthread.php?t=81682)

Lincoln 26 februari 2007 12:41

"Veiligheid ???"

Beste....

Spreekt het partij zichzelf niet tegen wanneer de "hoofd" van de partij over de theman:"vlaanderen veilig een leefbaar" de mensen aanspreekt, terwijl de "hoofd" van de partij in het verleden zelf schuldig maakten aan diezelfde "vlaanderen" onveilig en onleefbaar te maken ???

Zie bijbehorende verslag(reportage):http://video.google.com/videoplay?do...10042830580654

stab 26 februari 2007 13:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lincoln (Bericht 2468965)
Beste....

Spreekt het partij zichzelf niet tegen wanneer de "hoofd" van de partij over de theman:"vlaanderen veilig een leefbaar" de mensen aanspreekt, terwijl de "hoofd" van de partij in het verleden zelf schuldig maakten aan diezelfde "vlaanderen" onveilig en onleefbaar te maken ???

Zie bijbehorende verslag(reportage):http://video.google.com/videoplay?do...10042830580654

Denk jij dat het VB verantwoordelijk is voor de onveiligheid en onleefbaarheid door het criminele moslimgespuis in onze grote steden ?:roll:

Lincoln 26 februari 2007 13:55

Citaat:

Beste....

Spreekt het partij zichzelf niet tegen wanneer de "hoofd" van de partij over de thema:"vlaanderen veilig een leefbaar" de mensen aanspreekt, terwijl de "hoofd" van de partij in het verleden zelf schuldig maakten aan diezelfde "vlaanderen" onveilig en onleefbaar te maken ???

Verbetering.

stab 26 februari 2007 14:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door stab (Bericht 2469277)
Denk jij dat het VB verantwoordelijk is voor de onveiligheid en onleefbaarheid door het criminele moslimgespuis in onze grote steden ?:roll:

Zie bijhorend verslag/reportage:
http://www.youtube.com/watch?v=0-IIU-Ekd3w

Fieseler 26 februari 2007 14:51

Citaat:

Beste....

De uitzending begint met een slachtoffer van het nazikrapuul dat fier de kleuren draagt van diegenen die zijn ganse familie hebben helpen deporteren om vergast te worden (SOMA)...fraai is dat...walgelijk gewoon...de arme man....duidelijk slachtoffer van zulke haatpropaganda...

Lincoln 26 februari 2007 15:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door stab (Bericht 2469460)
Zie bijhorend verslag/reportage:
http://www.youtube.com/watch?v=0-IIU-Ekd3w

Die zijn niet in het parlement !

Lincoln 26 februari 2007 15:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler (Bericht 2469560)
De uitzending begint met een slachtoffer van het nazikrapuul dat fier de kleuren draagt van diegenen die zijn ganse familie hebben helpen deporteren om vergast te worden (SOMA)...fraai is dat...walgelijk gewoon...de arme man....duidelijk slachtoffer van zulke haatpropaganda...

Maar toch blijven de feiten ,feiten ! Gisteren waren dat een bende die de boel met onrust bestoken , vandaag zijn het mensen die in het parlement zitten !

Lincoln 26 februari 2007 15:15

VlaamsBelang/VlaamsBlok=VMO/NSDAP etz,.. zou volgens mij gewoon verboden moeten worden !

Fieseler 26 februari 2007 16:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lincoln (Bericht 2469643)
Maar toch blijven de feiten ,feiten ! Gisteren waren dat een bende die de boel met onrust bestoken , vandaag zijn het mensen die in het parlement zitten !

Diegenen die de familie van deze man naar de gaskamers heeft gedeporteert (sossen, koningshuis en tuti quanti) waren vóór, tijdens en na de oorlog aan de macht...lees het eindverslag van Soma...

Lincoln 26 februari 2007 16:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler (Bericht 2469789)
Diegenen die de familie van deze man naar de gaskamers heeft gedeporteert (sossen, koningshuis en tuti quanti) waren vóór, tijdens en na de oorlog aan de macht...lees het eindverslag van Soma...

Maar toch...

Kim 26 februari 2007 16:04

Citaat:

http://www.hbvl.be/dossiers/-o/oorlo...tebrigades.asp

Overduidelijk de Belgische staat... :roll:

Fieseler 26 februari 2007 17:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kim (Bericht 2469804)
http://www.hbvl.be/dossiers/-o/oorlo...tebrigades.asp

Overduidelijk de Belgische staat... :roll:

Neen hoor...De Belgische staat dat was oa de kerk, de koning, de sossen en tuti quanti...iedereen dus behalve de Vlaamse Beweging (VNV ed)

Wedden dat het aantal sites die jij van de Vlaamse Dietse meisjes kan produceren tegenover hetgeen de SOMA in zijn eindrapport heeft gevonden zowat 100.000 tegen 1 is?

Wedden dat jij er dientengevolge van uitgaat dat ook de oorlogsmisdaden in die grootteorde in verhouding staan?

Wedden dat jij niet begrijpt dat dit niet zo is?

Wedden dat jij het niet kan hebben dat ook ik vind dat de leiding van de vlaamse beweging een kapitale fout heeft begaan tijdens de oorlogsjaren?

Wedden dat jij ondanks de laatste studies niet wil inzien dat iedereen boter op zijn hoofd had?

Wedden dat de sossen zich door dit nieuwe en officiële inzicht nu veel minder zullen bezondigen aan de overtreding van Godwin's law?

Bert Schoofs 26 februari 2007 17:23

Beste,

Wij zijn geen bende criminelen, hoewel onze tegenstanders dat graag willen doen geloven. Dat er in het verleden mensen waren die strafbare feiten gepleegd hebben? Geen moeite om dat te erkennen: in elke boomgaard vindt men altijd wel ergens een rotte appel...
Maar ik vraag me af of de franstalige documentaire waarnaar u verwijst volgens dezelfde "objectieve normen" (sic) de PS eens onder de loep kan nemen. Dat wordt smullen, alleen al wat Charleroi betreft: dat levert meer dan een welgevulde miniserie op denk ik...

driewerf 26 februari 2007 17:25

Citaat:

tiens, is het nu al haatpropaganda om de slachtoffers van WO II te herdenken?8O

driewerf 26 februari 2007 17:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bert Schoofs (Bericht 2470099)
Beste,

Wij zijn geen bende criminelen, hoewel onze tegenstanders dat graag willen doen geloven. Dat er in het verleden mensen waren die strafbare feiten gepleegd hebben? Geen moeite om dat te erkennen: in elke boomgaard vindt men altijd wel ergens een rotte appel...
Maar ik vraag me af of de franstalige documentaire waarnaar u verwijst volgens dezelfde "objectieve normen" (sic) de PS eens onder de loep kan nemen. Dat wordt smullen, alleen al wat Charleroi betreft: dat levert meer dan een welgevulde miniserie op denk ik...

Roeland Raes, Karel Dillen en Xavier Buisseret die allen gelinkt zijn aan negationistische uitspraken of publicaties, Dewinter en Annermans die gesneuvelde SS'ers gaan herdenken, Wim Verreycken die de rellen op de Yzerbedevaart coordineert. Fraaie collectie rotte appels.

Lincoln 26 februari 2007 17:35

Citaat:

Beste,

Rotte appels ?? Dus maw er is nog veel werk aan de winkel ? Ik denk dat er een grondige opkuis-team nodig is binnen de VB partij (en zeker aan de top), dan zou de partij tenminste haar geloofwaardigheid kunnen behouden binnen de vlaams-gemeenschap !

Fieseler 26 februari 2007 17:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door driewerf (Bericht 2470104)
tiens, is het nu al haatpropaganda om de slachtoffers van WO II te herdenken?8O

Waar heb jij dat gelezen mijn beste driewerf?
Ik had het wel duidelijk over de politiek gestuurde en betaalde haatpropaganda van oa de RTBF...

Starkan 26 februari 2007 18:04

Is de waarheid zeggen nu al 'haatcampagne voeren'?

Het was inderdaad een ietwat critische doch objectieve en leerrijke reportage.

Kim 26 februari 2007 18:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler (Bericht 2470052)
Neen hoor...De Belgische staat dat was oa de kerk, de koning, de sossen en tuti quanti...iedereen dus behalve de Vlaamse Beweging (VNV ed)

Wedden dat het aantal sites die jij van de Vlaamse Dietse meisjes kan produceren tegenover hetgeen de SOMA in zijn eindrapport heeft gevonden zowat 100.000 tegen 1 is?

Wedden dat jij er dientengevolge van uitgaat dat ook de oorlogsmisdaden in die grootteorde in verhouding staan?

Wedden dat jij niet begrijpt dat dit niet zo is?

Wedden dat jij het niet kan hebben dat ook ik vind dat de leiding van de vlaamse beweging een kapitale fout heeft begaan tijdens de oorlogsjaren?

Wedden dat jij ondanks de laatste studies niet wil inzien dat iedereen boter op zijn hoofd had?

Wedden dat de sossen zich door dit nieuwe en officiële inzicht nu veel minder zullen bezondigen aan de overtreding van Godwin's law?

U heeft duidelijk geen enkele post van me gelezen, anders had u wel ingezien dat ik niet iedereen over dezelfde kam scheer en dat ik wel degelijk bereid ben te wikken en te wegen. Het zij zo.

Kim 26 februari 2007 18:13

Citaat:

Beste,

Bizar dat een groot gedeelte van die "rotte appels" vandaag de dag nog steeds heel wat in de pap te brokken heeft bij het Vlaams Belang. Zij het niet rechtstreeks, dan wel onrechtstreeks.
Citaat:

Er is tevens een reportage gemaakt over het FN (de auteur bespreekt enkel extreem-rechts, andere partijen laat hij ongemoeid).

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:10.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be