Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Een nieuwe hype:Laughter Clubs (https://forum.politics.be/showthread.php?t=81717)

eno2 26 februari 2007 16:56

Een nieuwe hype:Laughter Clubs

Een nieuwe hype, Laughter Clubs, verspreid zich over alle continenten als een succesvolle vogelgriep-epidemie.

Zelfs het bedrijfsleven is er achter gekomen dat je het rendement van je loonslaafjes kan opdrijven door je werknemers bijeen te drijven in gedwongen-lach-ruimtes.

De zoveelste slavernij...

Weg met de laugter-yoga .

Lachen, dat spontaneïteit mist, mist zijn essentiêle kenmerk en wordt zelf een lachertje.

Mitgard 26 februari 2007 17:08

maar owee als er tijdens het werk vijf minuutjes gebabbeld en gelachen wordt ipv gewerkt.
o-wee.

Bierke 26 februari 2007 17:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eno2 (Bericht 2470006)
Een nieuwe hype, Laughter Clubs, verspreid zich over alle continenten als een succesvolle vogelgriep-epidemie.

Zelfs het bedrijfsleven is er achter gekomen dat je het rendement van je loonslaafjes kan opdrijven door je werknemers bijeen te drijven in gedwongen-lach-ruimtes.

Lachen, dat spontaneïteit mist, mist zijn essentiêle kenmerk en wordt zelf een lachertje.

Zielige robots die aan deze "hype" deelnemen

duveltje382 26 februari 2007 17:20

Ik zou nochtans eens willen dat mijn baas er ook aan mee doet,dan kan ik haar ook eens zien lachen.......

Chipie 26 februari 2007 17:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eno2 (Bericht 2470006)

:lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol: :lol:

duveltje382 26 februari 2007 17:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CHIPIE (Bericht 2470111)
:lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol: :lol:

CHIPIE is er al goed mee weg zo te zien,we kunnen hem misschien inhuren als leerkracht....

eno2 26 februari 2007 17:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 (Bericht 2470169)
CHIPIE is er al goed mee weg zo te zien,we kunnen hem misschien inhuren als leerkracht....

Op gebied van het her en der verstuiven van lolletjes niet te onderschatten, bovenvermelde leermeester.

Over zo'n home-grown scheve-lach-genie beschikken we hier helemaal alleen ter meerdere eer en glorie van forum!

Edina 26 februari 2007 17:48

Waanzin! Dat die werknemers beter zouden functioneren als hun arbeidsomstandigheden beter waren, ontgaat het bedrijfsleven dan weer volledig.

eno2 26 februari 2007 17:52

Hahahahahahahahahahaha
Ik zie dat ik onder tijdsdruk DT-fouten maakte en de Engelse taal verbasterde.
Vlug naar de laughter-club...
:-D :-D :-D

duveltje382 26 februari 2007 17:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eno2 (Bericht 2470214)
Hahahahahahahahahahaha
Ik zie dat ik onder tijdsdruk DT-fouten maakte en de Engelse taal verbasterde.
Vlug naar de laughter-club...
:-D :-D :-D

Tijdsdruk :lol: :lol: :lol: .......................

eno2 26 februari 2007 18:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 (Bericht 2470225)
Tijdsdruk :lol: :lol: :lol: .......................

Daar lach jij mee, als ze in de bib in rijen achter mij staan om af te lossen en ik een moeilijke anderstalige posting eruit moet wringen in enkele seconden.

eno2 26 februari 2007 18:20

Lach of ik schiet

Misschien kan België op de eerste plaats komen voor wat de efficientie betreft van zijn werkkrachten, ipv ocharme op de tweede, in Europa.
Ipv de poulidor te blijven van de rentabiliteit, kan het zich dank zij de proliferatie van de Laughter-Clubs in een winnaarspositie nestelen.

Daphne 26 februari 2007 21:20

Lijkt me weer zo een constructietje met dikke facturen voor moeilijk te controleren "diensten" waar er achteraf aan de kassa wordt gepasseerd.
Enkele jaren terug was er zo'n "creativity"-hype. Ridicuul, maar wel lucratief voor een select groepje. Dupe van die praktijken: de fiscus, dus de loontrekkende.

Internaut 27 februari 2007 05:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard (Bericht 2470053)
maar owee als er tijdens het werk vijf minuutjes gebabbeld en gelachen wordt ipv gewerkt.
o-wee.

en zeggen dat er mensen 12 uur per dag in de rijstvelden moeten werken voor een prikje van wat wij verdienen. Redeneer zo dat zal je het leven positiever doen bekijken ;)

eno2 27 februari 2007 15:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Internaut (Bericht 2471757)
en zeggen dat er mensen 12 uur per dag in de rijstvelden moeten werken voor een prikje van wat wij verdienen. Redeneer zo dat zal je het leven positiever doen bekijken ;)

Er zou toch moeten af en toe eens mogen gelachen worden, inplaats van moeten lachen.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:09.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be