![]() |
Een nieuwe hype:Laughter Clubs
Een nieuwe hype, Laughter Clubs, verspreid zich over alle continenten als een succesvolle vogelgriep-epidemie.
Zelfs het bedrijfsleven is er achter gekomen dat je het rendement van je loonslaafjes kan opdrijven door je werknemers bijeen te drijven in gedwongen-lach-ruimtes. De zoveelste slavernij... Weg met de laugter-yoga . Lachen, dat spontaneïteit mist, mist zijn essentiêle kenmerk en wordt zelf een lachertje. |
maar owee als er tijdens het werk vijf minuutjes gebabbeld en gelachen wordt ipv gewerkt.
o-wee. |
Citaat:
|
Ik zou nochtans eens willen dat mijn baas er ook aan mee doet,dan kan ik haar ook eens zien lachen.......
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Over zo'n home-grown scheve-lach-genie beschikken we hier helemaal alleen ter meerdere eer en glorie van forum! |
Waanzin! Dat die werknemers beter zouden functioneren als hun arbeidsomstandigheden beter waren, ontgaat het bedrijfsleven dan weer volledig.
|
Hahahahahahahahahahaha
Ik zie dat ik onder tijdsdruk DT-fouten maakte en de Engelse taal verbasterde. Vlug naar de laughter-club... :-D :-D :-D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Lach of ik schiet
Misschien kan België op de eerste plaats komen voor wat de efficientie betreft van zijn werkkrachten, ipv ocharme op de tweede, in Europa.
Ipv de poulidor te blijven van de rentabiliteit, kan het zich dank zij de proliferatie van de Laughter-Clubs in een winnaarspositie nestelen. |
Lijkt me weer zo een constructietje met dikke facturen voor moeilijk te controleren "diensten" waar er achteraf aan de kassa wordt gepasseerd.
Enkele jaren terug was er zo'n "creativity"-hype. Ridicuul, maar wel lucratief voor een select groepje. Dupe van die praktijken: de fiscus, dus de loontrekkende. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:09. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be