![]() |
Cadeau van Flahaut voor Kabilla: eredoctoraat
Citaat:
|
Citaat:
Het is bijna een "soort onafhankelijkheid": ze doen gewoon hun zin... maar willen hoe dan ook de Vlaamse melkkoe aan zich gebonden houden. Wie niet naar hun pijpen danst brengt "het land in gevaar", is een nazi en een racist (... met een beetje overdrijving, maar niet veel...). Er is maar één oplossing, maar wanneer komt ze er? |
Eredoctoraat Kabila
Citaat:
|
Ik heb die topic al gestart in Internationale Politiek. Geen dank :>
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
niet te geloven, en de vlamingen zullen het weeral slikken,
wat een devaluatie van da doctoraat zal er nog ene serieuze mens nadien dat doctoraat willen ? |
Flahaut, a loose canon
En niemand die daar binnen de regering iets tegen durft te ondernemen. Hij moet nogal wat weten over de interne keuken van de PS... |
Citaat:
Jij bent het er dus mee eens dat Kabila een eredoctoraat krijgt waar een stevig Belgisch visgeurtje aan zit? |
Citaat:
Was het alleen maar over de interne keuken van zijn eigen partij..... |
Citaat:
Het is een flater om U tegen te zeggen van Flahaut, ik zie niet in hoe jij kan concluderen dat ik het eens ben met zijn beslissing. :? |
A propos...kunnen ze Filip den Taaien in dezelfde moeite er ook niet eentje geven?...oeps...die is misschien al gereserveerd voor Lorre de Mijnenveger...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Inderdaad, ... dat denk ik ook, of hoe verklaart ge dat anders ... ? |
Citaat:
Ze hebben hem gezegd dat hij niet mocht gaan, hij gaat toch, ze hebben hem gezegd dat hij geen verklaringen mocht doen en hij doet het toch... dit is gewoon fuck you guy en kareltje, ik Flahaut van Air-Flahaut doe mijn goesting... 1 oplossing mogelijk, en dat is ontslag, ... Maar ja, de guy zal nog wel eens op zijn knieën gaan zitten voor di pupo... |
Als de universiteit van Leuven prins Filip van België een doctoraat geeft, dan zie ik niet in waarom Kabila er geen zou mogen krijgen. Het zegt natuurlijk wel iets over het niveau van onze universitaire centra tegenwoordig. Ik heb het ooit anders geweten.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:34. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be