Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   stille mars (https://forum.politics.be/showthread.php?t=8181)

partner glenn 13 januari 2004 14:06

Bij deze wil ik alleen maar zeggen dat de stille mars niets te maken heeft met racisme,gewoon een herdenking aan mijn partner en alle andere slachtoffers van zinloos geweld!!!Het doet pijn om sommige berichten te lezen,dus kunnen jullie aub een beetje rekening houden met onze gevoelens?!!Dit wens ik niemand toe,echt niet,en ik hoop dat alles mag verlopen in alle stilte!!

Zeno! 13 januari 2004 14:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door partner glenn
Bij deze wil ik alleen maar zeggen dat de stille mars niets te maken heeft met racisme,gewoon een herdenking aan mijn partner en alle andere slachtoffers van zinloos geweld!!!Het doet pijn om sommige berichten te lezen,dus kunnen jullie aub een beetje rekening houden met onze gevoelens?!!Dit wens ik niemand toe,echt niet,en ik hoop dat alles mag verlopen in alle stilte!!

Waarover gaat dit????? :?: :?: :?: :?

Brabo 13 januari 2004 15:20

Voor Zeno:
http://forum.politics.be/viewtopic.php?t=8873&start=0
http://forum.politics.be/viewtopic.php?t=8861&start=0

Antoon 13 januari 2004 15:24

Erg allemaal. Heel erg.

Zeno! 13 januari 2004 15:39

Triest verhaal. En héél bedenkelijk dat dit quasi geen aandacht heeft gekregen in de nationale media... :?

Sterkte aan de nabestaanden.

partner glenn 13 januari 2004 15:49

Dank je Zeno...het is moeilijk,heel moeilijk,voorval de manier waarop,zo zinloos,zo onrechtvaardig...gewoon het gedacht dat er mensen rondlopen met een mes op zak,dit kan toch niet meer!!!Dat is al met voorbedachte rade.Bikkelhard,men leven is totaal overhoop gegooid,we deden net een nieuw deurtje open en telde zo af voor de feestdagen om het heugelijke nieuws mee te delen dat we ons eerste kindje verwachten...helaas,het heeft niet mogen zijn!Maar één ding hoop ik echt,en dat is dat de stille mars in alle stilte mag verlopen,iedereen die tegen geweld is is welkom!!

Zeno! 13 januari 2004 17:56

Vreselijk dat zoiets moet gebeuren net voordat je een kind verwacht... :cry:

Maar door dat kind zal je toch altijd een stukje Glenn bij je hebben...

Nogmaals heel veel sterkte... :(

Bobke 13 januari 2004 18:07

Ik hoop dat de stille mars een overdonderend succes mag worden.
U krijgt er Glenn niet mee terug maar het kan er misschien toe bijdragen dat anderen hetzelfde niet moeten meemaken als jij.

Lekker Links! 13 januari 2004 18:22

Citaat:

Dank je Zeno...het is moeilijk,heel moeilijk,voorval de manier waarop,zo zinloos,zo onrechtvaardig...gewoon het gedacht dat er mensen rondlopen met een mes op zak,dit kan toch niet meer!!!Dat is al met voorbedachte rade.Bikkelhard,men leven is totaal overhoop gegooid,we deden net een nieuw deurtje open en telde zo af voor de feestdagen om het heugelijke nieuws mee te delen dat we ons eerste kindje verwachten...helaas,het heeft niet mogen zijn!Maar één ding hoop ik echt,en dat is dat de stille mars in alle stilte mag verlopen,iedereen die tegen geweld is is welkom!!

Waardig, echt waardig. Heel veel sterkte, denk met de mooiste herinneringen terug aan Glenn. Tot op de mars.

Maatschappelijk_axident 13 januari 2004 19:41

enorm veel sterkte, iemand die plots weggerukt wordt uit je leven is erg, zeker als het zo onverwacht en op een 'domme' manier gebeurt. Keep the good things in your mind and never 4get what you had, keep it in the heart.

Spelev 13 januari 2004 19:46

Sterkte

Groot Bakkes 13 januari 2004 21:14

Is Patrick Janssens bij u thuis geweest zoals bij de familie Achrak? Misdadig gewoon, die selectieve verontwaardiging...

partner glenn 13 januari 2004 21:44

We hebben niemand gezien of gehoord van de politieke partijen,behalve Filip De Winter,maar die woont te Ekeren...heeft alleen een kaartje laten afgeven met innige deelneming,that's it.
Bij een misdadiger gaat men naar de begrafenis,mij stoort het absoluut niet dat er niemand was,het is gewoon het principe?!!Ik vraag me af waar het met de wereld naartoe gaat,maar ik heb momenteel wel andere dingen aan men hoofd dan me hierover druk te liggen maken.
En dank je allemaal,ik apprecieer jullie verzachtende woorden!!!
Dank je voor de steun van de stille mars,we bedoelen het echt goed,zelfs mijn Marokaanse vriendin gaat mee,want ik weet dat vele mensen hun twijfels er gaan over hebben,maar het initiatief vind ik persoonlijk knap,het word tijd dat er iemand eens zegt dat dit soort dingen niet kunnen,en dat we opkomen voor elkaar...en steun en troost zoeken.

Maar iedereen die alvast komt...DANK JE!!!Meen ik oprecht,in naam van mezelf,mijn familie en de moeder van Glenn.

Zeno! 13 januari 2004 23:25

Citaat:

We hebben niemand gezien of gehoord van de politieke partijen,behalve Filip De Winter,maar die woont te Ekeren...heeft alleen een kaartje laten afgeven met innige deelneming,that's it.
Bij een misdadiger gaat men naar de begrafenis,mij stoort het absoluut niet dat er niemand was,het is gewoon het principe?!!Ik vraag me af waar het met de wereld naartoe gaat,maar ik heb momenteel wel andere dingen aan men hoofd dan me hierover druk te liggen maken.
En dank je allemaal,ik apprecieer jullie verzachtende woorden!!!
Dank je voor de steun van de stille mars,we bedoelen het echt goed,zelfs mijn Marokaanse vriendin gaat mee,want ik weet dat vele mensen hun twijfels er gaan over hebben,maar het initiatief vind ik persoonlijk knap,het word tijd dat er iemand eens zegt dat dit soort dingen niet kunnen,en dat we opkomen voor elkaar...en steun en troost zoeken.

Maar iedereen die alvast komt...DANK JE!!!Meen ik oprecht,in naam van mezelf,mijn familie en de moeder van Glenn.

Ik moet zeggen dat je dit verlies op een heel waardige manier draagt. Chapeau!

Antoon 17 januari 2004 00:47

wanneer is de mars?

Bobke 17 januari 2004 00:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Antoon
wanneer is de mars?

Zijn collega's willen Glenn met een serene en stille mars op vrijdag 30 januari herdenken, op de plek waar de gewelddaad plaatsvond.

Antoon 17 januari 2004 02:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bobke
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Antoon
wanneer is de mars?

Zijn collega's willen Glenn met een serene en stille mars op vrijdag 30 januari herdenken, op de plek waar de gewelddaad plaatsvond.

Dank je

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:44.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be