![]() |
de stinkende minaret
Moskeeën delen plastic hoezen uit tegen stinkende sokken
![]() Bezoekers van moskeeën in Istanboel krijgen binnenkort blauwe plastic hoezen om over hun sokken te trekken. De hoezen worden verdeeld via automaten. "Niemand zal zo nog in verlegenheid gebracht worden omdat hun sokken stinken of niet meer in de beste toestand verkeren", zegt de moefti van Istanboel in de krant 'Milliyet'. "Ook gelovigen die willen bidden kunnen zo eindelijk een brandschone vloer aanraken met hun handen en voorhoofd", zegt de moefti. De moskeeën beginnen vrijdag met het verdelen van de plastic hoesjes. Daarnaast krijgen bezoekers ook een plastic zak waarin ze hun schoenen kunnen opbergen. (belga/hln) Weet er trouwens iemand waarom die gasten hun schoenen moeten uitdoen in de moskee? |
Is dat nav die hoge bankfunctionaris in de moskee met gaten in zijn sokken?
|
de schoenen uit doen is een teken van respect voor hun. Het wassen voor de viering ook. Dit doen ze dus uit respect voor hun profeet.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
al sjans dat de katholieken hun schoenen mogen aanhouden in de kerk.
|
Citaat:
|
Citaat:
vandaar misschien dat het in zoveel kerken nogal muf ruikt. |
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het is misschien geen slecht idee voor u om maandag De Standaard te kopen. |
Citaat:
Dat gebouw opde achtergrond is alleszins geen moskee.. eerder een bewijs van het vreedzaam samengaan van verschillende religies in diversiteit. |
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Waarschijnlijk best dat ik geen moslim ben. Als ik na zo'n lange dag..euh...dingen doen, thuiskom en mijn schoenen uitdoe is het in mijn buurt alsof er net een vrij recent massagraf is opengelegd.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:10. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be