![]() |
Vlaams Belang terug naar de bron
Gelezen op www.filipdeman.be
Citaat:
|
Citaat:
|
8O Laten we wel wezen: de vreemdelingenproblematiek is enorm belangrijk en hangt samen met het nationalistisch gevoel, maar het Vlaams Belang zou als partijpolitieke vertegenwoordiger van de Vlaamse Beweging zoals het zichzelf noemt als belangrijkste punt en dus als bron Vlaamse onafhankelijkheid moeten hebben!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zelfs over jullie belangrijkse programmapunt raken jullie het niet eens.
Je verzamelt zoveel extreme visies onder 1 vlag dat het me nog niet eens zou verwonderen als jullie mekaar op een schone dag onderling de kop gaan inkloppen. |
Citaat:
|
Citaat:
(Komt er van als je geest vervuild is door het genieten en produceren van entartete kunst) |
Ziet er een goed thema uit. Hopelijk niet met te veel liberale accenten. Het belang van de vreemdelingenproblematiek kan niet genoeg benadrukt worden want is het is best angstaanjagend op lange termijn. De welzijn is nu al afgenomen vergeleken met vroeger.
Aan al die linkse armen: als jij uw weinig geld wilt delen met miljoenen buitenlanders die hier een leven willen opbouwen, kom dan niet klagen dat er geen geld voor u is. Ofwel kies je voor Vlaamse sociale zekerheid ofwel voor multiculturele sociale zekerheid. Het eerste kan nog, het tweede is onbetaalbaar. |
als je t mij vraagt is Filip Deman op zijn retour ...
|
Zeer duidelijke standpunten en duidelijke taal 8-)
|
*zucht*
Ik wacht tot ze paleoconservatief worden. Dat zou pas leuk zijn. |
ik zou het tamelijk bizar vinden dat in de "werkgroep ‘vreemdelingenproblematiek’ " het onafhankelijkheidsthema op nr1 zou staan ...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De congresfolder vermeldt: 1 * Bruno Valkeniers - Van staatshervorming tot staatsvorming 2 * Filip De Man - Immigratie: Europa voor de keuze. 3 * ... |
Citaat:
Laat Deman maar doen. Hij is de geknipte man hiervoor. |
Vrijheid van Godsdienst, respect voor de mensenrechten zijn inderdaad de basisnormen van onze "Europese Cultuur" indien een partij zoals VB deze normen en waarden wil aantasten, mag zij in onze cultuur hier gerust argumenten voor aandragen en zullen wij deze mensen niet verbannen.
Indien zij deze "normen en waarden" willen vervangen door andere "normen en waarden" - dat ze deze dan eens duidelijk benoemen - wij zijn open van geest en altijd bereid iets nieuws te leren. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:17. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be