Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Partijpolitiek en stromingen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=8)
-   -   Vlaams Belang terug naar de bron (https://forum.politics.be/showthread.php?t=81850)

Herr Oberst 27 februari 2007 18:13

Vlaams Belang terug naar de bron

Gelezen op www.filipdeman.be

Citaat:

Congres Gent: terug naar de bron

27.02.2007 14.37u - Zondag wordt het verkiezingsprogramma voor 10 juni besproken op het Nationaal Congres in Gent. De partij duidde (geheel terecht) uw dienaar aan om de werkgroep ‘vreemdelingenproblematiek’ voor te zitten. ’s Ochtends worden de teksten gelezen en stemmen de kaderleden over de voorgestelde resoluties, ’s namiddags krijgen de zowat tweeduizend aanwezigen en de pers het volledige programma.
Natuurlijk kan de tekst nu nog niet vrijgegeven worden, maar ik kan al wel stellen dat we ‘back to basics’ gaan, terug naar de bron: tegen de massale immigratie, voor de bescherming van onze superieure Europese cultuur.

De Europese beschaving, gebaseerd op de millennia oude wijsheid van onze voorouders, staat inderdaad steeds meer onder druk door de massale inwijking van vreemdelingen. Die miljoenen immigranten moeten zich volgens de traditionele partijen zelfs niet eens aanpassen aan onze Europese normen en waarden.
Welnu, het Vlaams Belang zal het blijven zeggen: gedaan met het asielmisbruik door zogenaamde politieke vluchtelingen, gedaan met de massale regularisaties van illegalen, met de superlakse naturalisatiewetgeving, de zogeheten “gezinshereniging”, het vreemdelingenstemrecht, de subsidiëring van imams en moskees, enzovoort.
En bovenal: wie niet akkoord gaat met onze normen en waarden, kan een vliegtuigticket krijgen. Enkele reis.

http://www.filipdeman.be/1/393/
Een goede zaak! Het Vlaams Belang moet zich inderdaad weer op de hoofdzaak richten, namelijk het beschermen van onze samenleving tegen de immigratie en het waanzinnige multiculturele geloof!

Zwartengeel 27 februari 2007 18:15

Citaat:

gedaan met het asielmisbruik door zogenaamde politieke vluchtelingen, gedaan met de massale regularisaties van illegalen, met de superlakse naturalisatiewetgeving, de zogeheten “gezinshereniging”, het vreemdelingenstemrecht, de subsidiëring van imams en moskees, enzovoort
In vele landen de normaalste zaak van de wereld, maar hier gaat men dit weer 'racisme' noemen. Wedden?

Vlaams-nationalist 27 februari 2007 18:38

8O Laten we wel wezen: de vreemdelingenproblematiek is enorm belangrijk en hangt samen met het nationalistisch gevoel, maar het Vlaams Belang zou als partijpolitieke vertegenwoordiger van de Vlaamse Beweging zoals het zichzelf noemt als belangrijkste punt en dus als bron Vlaamse onafhankelijkheid moeten hebben!

Metternich 27 februari 2007 19:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Herr Oberst (Bericht 2473710)
de hoofdzaak

De hoofdzaak van Vlaams Belang en N-VA moet de Vlaamse onafhankelijkheid zijn...

luc broes 27 februari 2007 20:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vlaams-nationalist (Bericht 2473780)
8O Laten we wel wezen: de vreemdelingenproblematiek is enorm belangrijk en hangt samen met het nationalistisch gevoel, maar het Vlaams Belang zou als partijpolitieke vertegenwoordiger van de Vlaamse Beweging zoals het zichzelf noemt als belangrijkste punt en dus als bron Vlaamse onafhankelijkheid moeten hebben!

Juist, en daarom ook is vlaamse onafhankelijkheid punt nr één van het VB-programma.

Herr Oberst 27 februari 2007 20:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vlaams-nationalist (Bericht 2473780)

Natuurlijk, u hebt gelijk, ik heb me verkeerd uitgedrukt. "Zich weer richten op de belangrijke zaken" zou beter geweest zijn.

system 27 februari 2007 21:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door [COLOR=blue
Herr Oberst[/color];2473710]Gelezen op www.filipdeman.be

Een goede zaak! Het Vlaams Belang moet zich inderdaad weer op de hoofdzaak richten, namelijk het beschermen van onze samenleving tegen de immigratie en het waanzinnige multiculturele geloof!

Uw naam staat wel gegoten op uw partij.

kunstenaar 27 februari 2007 22:12

Zelfs over jullie belangrijkse programmapunt raken jullie het niet eens.
Je verzamelt zoveel extreme visies onder 1 vlag dat het me nog niet eens zou verwonderen als jullie mekaar op een schone dag onderling de kop gaan inkloppen.

Herr Oberst 27 februari 2007 22:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kunstenaar (Bericht 2474580)
Zelfs over jullie belangrijkse programmapunt raken jullie het niet eens.
Je verzamelt zoveel extreme visies onder 1 vlag dat het me nog niet eens zou verwonderen als jullie mekaar op een schone dag onderling de kop gaan inkloppen.

Waar ziet u onenigheid? Ik persoonlijk ben namelijk ook de mening toegedaan dat de Vlaamse onafhankelijkheid het belangrijkste strijdpunt van de partij moet zijn.

kunstenaar 27 februari 2007 22:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Herr Oberst (Bericht 2474624)
Waar ziet u onenigheid?

Het zal aan mij, arme schweinhund, liggen Herr Oberst. Ik zal niet goed gekeken hebben.

(Komt er van als je geest vervuild is door het genieten en produceren van entartete kunst)

Internaut 28 februari 2007 03:14

Ziet er een goed thema uit. Hopelijk niet met te veel liberale accenten. Het belang van de vreemdelingenproblematiek kan niet genoeg benadrukt worden want is het is best angstaanjagend op lange termijn. De welzijn is nu al afgenomen vergeleken met vroeger.
Aan al die linkse armen: als jij uw weinig geld wilt delen met miljoenen buitenlanders die hier een leven willen opbouwen, kom dan niet klagen dat er geen geld voor u is. Ofwel kies je voor Vlaamse sociale zekerheid ofwel voor multiculturele sociale zekerheid. Het eerste kan nog, het tweede is onbetaalbaar.

Anna List 28 februari 2007 08:30

als je t mij vraagt is Filip Deman op zijn retour ...

Isabella 28 februari 2007 08:43

Zeer duidelijke standpunten en duidelijke taal 8-)

lombas 28 februari 2007 09:28

*zucht*

Ik wacht tot ze paleoconservatief worden. Dat zou pas leuk zijn.

Anna List 28 februari 2007 09:31

ik zou het tamelijk bizar vinden dat in de "werkgroep ‘vreemdelingenproblematiek’ " het onafhankelijkheidsthema op nr1 zou staan ...

Uh-Huh 28 februari 2007 17:29

Citaat:

En bovenal: wie niet akkoord gaat met onze normen en waarden, kan een vliegtuigticket krijgen. Enkele reis.
Ik denk toch wel dat "jullie" daarvoor eerst de toestemming van "ons Elioken" moeten hebben. :twisted:

Uh-Huh 28 februari 2007 17:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Uh-Huh (Bericht 2476953)
Ik denk toch wel dat "jullie" daarvoor eerst de toestemming van "ons Elioken" moeten hebben. :twisted:

Nee wacht... hoe denken jullie Elio, die dus duidelijk "jullie" normen en waarden niet respecteert, terug naar Rupo te krijgen? 8O

luc broes 28 februari 2007 17:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 2475420)
ik zou het tamelijk bizar vinden dat in de "werkgroep ‘vreemdelingenproblematiek’ " het onafhankelijkheidsthema op nr1 zou staan ...

Dat is dan ook niet zo:
De congresfolder vermeldt:
1 * Bruno Valkeniers - Van staatshervorming tot staatsvorming
2 * Filip De Man - Immigratie: Europa voor de keuze.
3 * ...

Riksken 28 februari 2007 17:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 2475420)

Dat is maar één van de werkgroepen. Er zijn er nog hé.

Laat Deman maar doen. Hij is de geknipte man hiervoor.

1handclapping 28 februari 2007 17:52

Vrijheid van Godsdienst, respect voor de mensenrechten zijn inderdaad de basisnormen van onze "Europese Cultuur" indien een partij zoals VB deze normen en waarden wil aantasten, mag zij in onze cultuur hier gerust argumenten voor aandragen en zullen wij deze mensen niet verbannen.

Indien zij deze "normen en waarden" willen vervangen door andere "normen en waarden" - dat ze deze dan eens duidelijk benoemen - wij zijn open van geest en altijd bereid iets nieuws te leren.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:17.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be