![]() |
heeft u uw ambities in het leven al kunnen waarmaken?
welke ambities heeft u al kunnen waarmaken in het leven, welke niet?
|
Zou straf zijn als je dat al verwezenlijkt hebt aan 22 jaar ;)
|
Kwa ambities is het is mij vooral opgevallen in het leven dat hoe meer ge er verwezenlijkt, hoe meer nieuwe er bij komen. Een beetje zoals een race zonder finish.
Mijn ambities van toen ik 20 was lijken nu ik bijna 40 ben ook helemaal niet belangrijk om gelukkig te zijn. Veel tijd verneukt aan dingen die ik niet nodig had. |
'k Wou een eigen huis als 'k 35 was. Betaald. Gelukt. Maar 'k was zo stom om dat te verkopen en "ietske" groter te gaan wonen.
|
Vroeger had ik weinig ambities buiten eens met een bom van een meiske een one-night-stand te doen en met een supersnelle auto op route 66 te vliegen.
Nu heb ik een schat van een vriendin, en 'k ben blij met wat ik meemaak. de ambitie om met een supersnelle auto op route 66 te vliegen, heb ik niet kunnen waarmaken, maar mijn ambitie is al verzwakt en hoeft niet meer per se op route 66 te gebeuren :twisted: |
Citaat:
|
Citaat:
Circuit ofzo eh blacky ;-) |
ambities zijn stom, ge moet gewoon leven zoals het komt. Anders gade u toch maar ongelukkig voelen omdat je altijd meer en meer wilt.
|
Als kind wilde ik de meest extreme sporten beoefenen en de wereld rondreizen.
Heb dit gedaan, maar betaal nu een hoge prijs ervoor. |
Trouwen: check
Eigen huis: check Uitdagende job: check Kind(eren): check De grootste collectie metal in de wijde omtrek: check Valschermspringen, bungeejumpen: check Een eigen platenfirma: mee bezig Damn, dringend tijd voor nieuwe uitdagingen |
ontmaagd: check
Samenwonen: uncheck (wel binnen een paar maanden in orde normaal gezien) diploma: uncheck (en zelfs roet in het eten gegooid) werk: check vanaf morgen, maar zeer onvast een deel van de wereld gezien: uncheck, en aan mijn budget te zien zal dit nog even blijven damn... ik sta nog nergens en ben al voorbij 1/3 van dit kloteleven. |
Citaat:
|
Miljonair worden is me nog altijd niet gelukt, maar ik ben er volop mee bezig :-)
|
Citaat:
Sorry voor mijn nieuwsgierigheid, ik ben maar een vrouw he :-) |
Citaat:
|
mmmm
Macht grijpen in één of ander landje (zoals Nero in "Daris doet het") Leren vliegen met een Gulfstream of helicopter Trouwen TV-station beginnnen ik heb blijkbaar nog werk 8-) |
Citaat:
|
Ambitie is alleen maar een nare eigenschap van de mensheid!
Citaat:
|
Citaat:
Rug kapot, moet zelfs oppassen of ik mag in een vierwieler gaan zitten. En te veel ellende gezien op onze aardkloot. Ellende die vaak op een simpele manier kan opgelost worden, moesten wij niet zo egoïsties zijn. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:51. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be