![]() |
reclame op stubru
Reclame op stubru voor de koop van een Koran want als autochtonen de islam kennen zal integratie beter zijn?
Nu is het toch al ver gekomen. Zouden ze hetzelfde spotje doen voor islamieten die een bijbel zouden moeten kopen? :roll: |
Citaat:
Citaat:
Toegegeven, die laatste alinea is wel de moeite. Over een aantal jaren misschien 'Allah is groot' op de voorpagina'? |
Is het de Politiek Correcte Remix van de Koran , ? voor westerlingen...
of is het de echte, ? Wat kost m, ik kan er altijd wel een stapeltje van gebruiken om mijn voeten op te leggen of zo, ... en dat is dan nog een vrij propere toepassing, ... ;-) |
Klein experimentje: stapeltje Korans, gebruiken als brandstof voor de BBQ, videootje van draaien en publishen op youtube. En dan wedden hoe lang het duurt vooraleer het videootje wordt verwijderd.
|
Citaat:
En wat die reklame betreft, zoals 30 jaar geleden de sticker "Franstaligen, pas u aan of verhuis" zal dit de nieuwe versie onder het motto "Belgen, pas u aan of verhuis" kunnen zijn.:cry: |
de zoveelste opkloperij van de media imo ... spijtig dat stubru er zich toe laat verleiden
|
Ik heb twee korans, ik had daar geen dom StuBru-reclaampje voor nodig.
|
Citaat:
|
Ik heb één Engelse vertaling van de koran lang geleden in Berlijn gekocht en dan later in Leuven een Nederlands-Arabische uitgave (de gangbare in Vlaanderen en Nederland).
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik zou hem niet gebruiken voor de bbq, ik zou hem gewoon in het centrum op straat gooien zodat ze zien wat ermee gebeurt, als ik hem opstook zouden ze nog denken dat ik hem lees ook en dat is het laatste wat ik zou willen. Ik haat heiligen en godsdiensten, het is een verzinsel van de mens en zou tussen de spiderman boekjes moeten staan. |
Stubru trekt al lang op niks meer...
Dus im not surprised !!! =p |
Citaat:
Nu worden dag in dag uit dezelfde, door de platenfirma's opgeklopte derderangsgroepjes opgehemeld en is het op het informatieve vlak verworden tot een bastion van het politiek-correct denken (ooit al eens naar "Brussel Midi" geluisterd bijvoorbeeld, waar steevast dezelfde moegehoorde BV's en politici van progressief linkse signatuur mogen komen aandraven om hun 'visie' te geven?). |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Bijvoorbeeld: http://quran.islamway.com/mishary1424/058.mp3 |
die reklame zal wel overal te horen zijn zeker? op Donna in ieder geval ook. Als Standaard ervoor betaalt, waarom zou het dan niet op radio komen??
|
Citaat:
Begrijp je Arabisch overigens? Nu, precies deze argumentatie is dus het ultieme alibi om met eender wat weg te komen: "Misinterpretation made him do it!" |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:31. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be