![]() |
Vlaams Belang stapt naar Centrum voor Racismebestrijding
Citaat:
|
Ze gaan hoe dan ook hoe langer hoe meer over hun eigen filosofie struikelen bij het CGKR. De hoogste tijd om dat pestinstituut op te doeken.
|
Citaat:
|
Maak jullie geen illusies. De Witte van dat pestinstituut gaat gewoon laten weten dat zijn centrum er niet is voor het VB maar ertegen.
|
Enkele weken geleden kreeg ik van de Centrale Grote Kansen Roulette doodleuk een betekening waarin staat dat ze niet meer op mijn klachten zullen reageren.
Verleden jaar werd zelfs iedere hetero nog door het cgkr uitgescholden voor VUILE HETERO in hun positieve discriminatie propaganda voor homo's! Dus voor mijn part is er geen (nieuwe) regering, enz... zolang deze federale SS (onder de verantwoordelijkheid van de eerste minister - albert II) bestaat. |
Citaat:
|
Dat centrum is er alleen maar gekomen in de eerste plaats om het vb te bestrijden en op de 2de plaats om hun vriendjes steeds opnieuw gelijk te geven.
Je moet maar eens zien als er een allochtoon word vermoord hoe vlug ze er bij zien,ze zijn er als de kippen bij maar word een persoon zoals den joey vermoord dan ziet ge ze niet want tja,tis nen vlaming natuurlijk en daar kunnen ze niet mee op het vb kappen. Toppunt is nog dat wij werkmens daar voor mogen opdraaien of met welk geld word die partij gefinancieerd denkt men? |
Citaat:
Laat me niet lachen... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik kan de ietwat grimmige humor van deze move wel waarderen; het zal ook wel de Nederlandse media bereiken (hoop ik toch).
|
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:54. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be