Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Achterlijke regio's (https://forum.politics.be/showthread.php?t=81938)

Griffin 28 februari 2007 11:51

Achterlijke regio's

Citaat:

Tsjetsjeense president heeft twee kippen veil voor Miss Kenia

Caroline Verkaik.
Ramzan Kadyrov.

De gevreesde Tsjetsjeense wapenhandelaar Ramzan Kadyrov, sinds februari van dit jaar ook waarnemend president van Tsjetsjenië, wil Miss Kenia absoluut aan de haak slaan. Kadyrov ziet zijn kans schoon nu Mrs World volgende maand in Rusland plaatsvindt en alle kandidates momenteel al door Rusland en omstreken toeren. Kadyrov wil Miss Kenia, Caroline Verkaik, tot een van zijn vrouwen bombarderen en bood haar daarvoor twee paarden, twee kippen en een geit aan. Volgens de Britse krant 'The Daily Telegraph' keek Verkaik de president een beetje verrast aan, om hem dan een dikke knuffel te geven en te beloven volgend jaar terug te komen. Op 8 maart vindt Mrs World plaats in Sochi, een badplaats aan de Zwarte Zee.

Om Varkaik zijn voorstel te kunnen doen, lokte Kaydorov alle kandidates voor Mrs World naar Tsjetsjenië. In een konvooi van 15 zwarte Porshes werden de meisjes Tsjetsjenië binnengereden. Met om de 500 meter gewapende soldaten op het 50 kilometer lange traject, om eventuele aanvallen van rebellen te verijdelen. Mrs World wil zich naar de buitenwereld toe profileren als een meer complete versie van Miss World, maar kende vorig jaar tijdens de uitreiking nog een staaltje van amateurisme. Toen werd Mrs Costa Rica in Sint-Petersburg alsnog van haar kroontje beroofd, omdat de presentatrice zogezegd de verkeerde uitslag had voorgelezen. De winnares was uiteindelijk een 18-jarig Russisch meisje, getrouwd met een van Ruslands rijkste mannen. (ODBS)
:shock:

Zwartengeel 28 februari 2007 11:58

En ik die vanwege de titel dacht dat deze topic over westelijk Henegouwen ging gaan...

Lof der Zotheid 28 februari 2007 12:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zwartengeel (Bericht 2475833)
En ik die vanwege de titel dacht dat deze topic over westelijk Henegouwen ging gaan...

Ge neemt me de woorden uit de mond...

Griffin 28 februari 2007 12:06

Geven ze daar ook twee paarden, twee kippen en een geit als ze met een vrouw willen trouwen?

Griffin 28 februari 2007 12:17

Citaat:

Dorst
Een 29-jarige Wit-Rus is opgenomen in het ziekenhuis nadat hij vermoedelijk vijf flessen wodka had weggewerkt. Hij bleef twee dagen bewusteloos en werd wakker met een enorme hoofdpijn. De artsen zijn verbijsterd dat de man nog leeft. Hij had immers twee keer het promilage in zijn bloed waar een normaal persoon aan dood zou gaan.

Lof der Zotheid 28 februari 2007 12:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Griffin (Bericht 2475867)
Geven ze daar ook twee paarden, twee kippen en een geit als ze met een vrouw willen trouwen?

Niet eens...

Griffin 28 februari 2007 12:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cynikus (Bericht 2475977)
Niet eens...

Devaluatie?

Anna List 28 februari 2007 13:43

welke soort kippen ? legkippen, sierkippen ? Mechelse koekoeks ?

weer journalistiek van mijn voeten ze ...

Lof der Zotheid 28 februari 2007 14:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Griffin (Bericht 2476028)
Devaluatie?

Nee. Gewoon gebrek aan zoveel luxe.

Lof der Zotheid 28 februari 2007 14:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 2476217)
welke soort kippen ? legkippen, sierkippen ? Mechelse koekoeks ?

weer journalistiek van mijn voeten ze ...

Braadkippen misschien?

Tantist 28 februari 2007 14:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Griffin (Bericht 2475818)
:shock:

Zou Borat beter niet van Tsjetsjenië komen?

Griffin 28 februari 2007 15:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tantist (Bericht 2476440)
Zou Borat beter niet van Tsjetsjenië komen?

Veel maakt het hem niet uit neem ik aan, de opnames uit zijn "geboortedorp" zijn ook niet gemaakt in het land waar hij beweert uit te zijn gekropen ;).

evilbu 28 februari 2007 16:20

Wel grappig als je weet dat Tsjetsjenië vorig jaar nog maar zijn eerste missverkiezingen heeft gehouden, toen gewonnen door de vijftienjarige Vigrala Zamira Dyabrailova

:?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:06.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be