![]() |
Israël zingt over nucleaire crisis op Songfestival
Iedereen mee in de stroom ...
Citaat:
|
Ik vind het een heel intressant lied!!!
Vooral als het komt uit een land die de "pre-emptive strike" heeft uitgevonden... Volgens "mijn interpretatie", van het lied gaat het rond Millitair-geweld in het algemeen !!! (Iraq,Israel-Palestinie,Iran,N-Korea en de Nucleaire arsenalen van de USA/En Rusland.) |
Citaat:
|
Ze leren opnieuw dat macht verkregen moet worden, en niet gegrepen kan worden. Zoals de chocolade, films en rock & roll uit de States indertijd. That's the way to do it. Maar moet dan natuurlijk van kwaliteit zijn. Anders heeft het een averechts effect. Dus, laat ons hopen dat het een goed liedje is. Wanneer je het voor de eerste keer hoort, dan zou je een onweerstaanbare drang moeten voelen om mee te helpen bij de totale vernieling van Iran en alles wat ermee te maken heeft.
|
Citaat:
Maar ,laten we stoppen met de bal op de man te spelen. ;-) |
Ocharme toch; ik begin al zwaar medelijden met Israël te krijgen. :roll:
|
ik ben benieuwd 8-)
|
gaan we met ze alle in een café zitten in Brussel of Antwerpen en meezingen ?? ;-)
|
Waarom doet Israël eigenlijk mee aan ...
... het EUROsong festival ... de ULEB cup ... de Champions league ... de UEFA-cup ... |
Citaat:
Ook voor de wereldcups van allerlei sporten (ook voetbal) staat Israel altijd bij de Europese pre-selectie, om dezelfde reden. Iets op tegen? Dan moet je klagen bij je moslim-vrienden. |
Citaat:
... het EUROsong festival ... de ULEB cup ... de Champions league ... de UEFA-cup ... En heb je hier een antwoord op? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:47. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be