Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Bij welke bank(en) bent u? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=82118)

Tantist 1 maart 2007 15:27

Bij welke bank(en) bent u?

Bij welke bank(en) bent u? En bovenal, bent u tevreden van hun diensten? Ben je een trouwe klant? Of shop je er op los?

Proletariër 1 maart 2007 16:06

zeg eej, 'nog een andere' en nog geen kleintje in de streek ook.

Anna List 1 maart 2007 16:08

dexia en argenta

dexia heel ontevreden (zit wat mij betreft in uitdoofscenario : nog vier jaar en ik ben daar compleet weg, manmanman, die hebben wat afgeblunderd bij mij ... jaren klant geweest ...maar zo stroef ... argenta kon voor mij vanalles veel goedkoper en flexibeler, en ben daar nu ook al twee jaar, ze maken hun beloften waar)
argenta super tevreden. en goedkoper.

Tantist 1 maart 2007 16:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Proletariër (Bericht 2479799)
zeg eej, 'nog een andere' en nog geen kleintje in de streek ook.

En welke mag dat dan wel zijn?

Tantist 1 maart 2007 16:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 2479803)
dexia en argenta

dexia heel ontevreden (zit wat mij betreft in uitdoofscenario : nog vier jaar en ik ben daar compleet weg, manmanman, die hebben wat afgeblunderd bij mij ... jaren klant geweest ...maar zo stroef ... argenta kon voor mij vanalles veel goedkoper en flexibeler, en ben daar nu ook al twee jaar, ze maken hun beloften waar)
argenta super tevreden. en goedkoper.

Dexia ben ik geen klant, maar Fortis van hetzelfde laken een broek. ELK filiaal waar ik al langs ben geweest zijn ze onvriendelijk en opdringerig. Hoe kunnen we u helpen? Door wat meer naar mij te luisteren, uw prijzen naar beneden te doen en uw mondhoeken wat omhoog te trekken...

Duvelke 1 maart 2007 16:11

Argenta hier ook, klein maar fijn !!

Tavek 1 maart 2007 16:15

ABN Amro en Fortis

Tantist 1 maart 2007 16:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Duvelke (Bericht 2479825)
Argenta hier ook, klein maar fijn !!

Ben ik ook zeer tevreden over!

*Lorre* 1 maart 2007 16:23

Bij Argenta, redelijk tevreden. Alhoewel ik misschien in de toekomst ook ga veranderen.
Welke bank biedt volgens jullie de hoogste rente aan? Ik denk aan Cortal. Weten jullie andere en betere?

Zwartengeel 1 maart 2007 16:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tantist (Bericht 2479809)
Dexia ben ik geen klant, maar Fortis van hetzelfde laken een broek. ELK filiaal waar ik al langs ben geweest zijn ze onvriendelijk en opdringerig. Hoe kunnen we u helpen? Door wat meer naar mij te luisteren, uw prijzen naar beneden te doen en uw mondhoeken wat omhoog te trekken...

Fortis.

Dat 'hoe kunnen we u helpen' klinkt de laatste tijd overigens hoe langer hoe meer als 'welke extra betalende service die u in principe niet nodig heeft kunnen we u nog aansmeren'?

Savatage 1 maart 2007 16:23

Vroeger bij KBC, maar omdat ik vorige zomervakantie op reis ben geweest naar Amerika en een bankkaart nodig had om geld af te halen in het buitenland, heb ik mijn geldzaken verhuisd naar Argenta, want zij waren de enige bank die dit gratis aanboden.

Anna List 1 maart 2007 16:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Savatage (Bericht 2479880)
Vroeger bij KBC, maar omdat ik vorige zomervakantie op reis ben geweest naar Amerika en een bankkaart nodig had om geld af te halen in het buitenland, heb ik mijn geldzaken verhuisd naar Argenta, want zij waren de enige bank die dit gratis aanboden.

lol over een paar jaar nog eens tarieven vergeleken ... die bankkosten bij KBC ... hohoho dat was de moeite ze ... niet moeilijk dat zij zo'n paleis in Leuven hebben staan ...

Public energy 1 maart 2007 16:26

Ik ben in de tijd begonnen bij Gemeentekrediet toen zij hun Axion acties hadden lopen, maar omdat ik nogal dikwijls bankverrichtingen voor mijn moeder moest doen bij BBL ben ik gaandeweg tot de constatatie gekomen dat die laatste veel beter is, en ik heb er dan ook een rekening geopend. Mijn Dexia rekening heb ik niet zo lang geleden gewoon gesloten.

StevenNr1 1 maart 2007 16:27

dexia
niet tevreden, staat bijna nooit geld op m'n rekening

Proletariër 1 maart 2007 16:41

VDK.
Bij Fortis heb ik alles weggehaald. Het was daar wat te grof aan het worden.

liberalist_NL 1 maart 2007 16:43

Ik zit bij de Postbank, onderdeel van ING.

Uh-Huh 1 maart 2007 17:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 2479895)
lol over een paar jaar nog eens tarieven vergeleken ... die bankkosten bij KBC ... hohoho dat was de moeite ze ... niet moeilijk dat zij zo'n paleis in Leuven hebben staan ...

Zozo... :evil:

Apocalyps 1 maart 2007 18:14

CAM : Caja de Ahorros del Mediterráneo.

DaBlacky 1 maart 2007 18:29

Ik ben mijn leven bij Fortis geweest (eerste Generale bank) en dat kostt mijn niets omdat ik jonger was dan 25.
Dan is over een paar weken voorbij en ik heb (zonder minimumtermijn) een contract getekend daar voor Easy Package. Maar ondertussen ben ik verder op zoek gegaan en heb dit gevonden...
http://www.recordbank.be/showdoc.jsp?docid=056254_NL&menopt=mak|zrk

De lokale directeur van de Fortis is misschien wel een keivriendelijke man (Tantist, tis misschien tijd om te verhuizen naar Limburg ;)), maar ik betaal gaan 30 euro per jaar voor een glimlach.

Tantist 1 maart 2007 18:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door StevenNr1 (Bericht 2479898)
dexia
niet tevreden, staat bijna nooit geld op m'n rekening

Dat ligt misschien niet aan de bank he? ;-)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:26.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be