![]() |
Bij welke bank(en) bent u?
Bij welke bank(en) bent u? En bovenal, bent u tevreden van hun diensten? Ben je een trouwe klant? Of shop je er op los?
|
zeg eej, 'nog een andere' en nog geen kleintje in de streek ook.
|
dexia en argenta
dexia heel ontevreden (zit wat mij betreft in uitdoofscenario : nog vier jaar en ik ben daar compleet weg, manmanman, die hebben wat afgeblunderd bij mij ... jaren klant geweest ...maar zo stroef ... argenta kon voor mij vanalles veel goedkoper en flexibeler, en ben daar nu ook al twee jaar, ze maken hun beloften waar) argenta super tevreden. en goedkoper. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Argenta hier ook, klein maar fijn !!
|
ABN Amro en Fortis
|
Citaat:
|
Bij Argenta, redelijk tevreden. Alhoewel ik misschien in de toekomst ook ga veranderen.
Welke bank biedt volgens jullie de hoogste rente aan? Ik denk aan Cortal. Weten jullie andere en betere? |
Citaat:
Dat 'hoe kunnen we u helpen' klinkt de laatste tijd overigens hoe langer hoe meer als 'welke extra betalende service die u in principe niet nodig heeft kunnen we u nog aansmeren'? |
Vroeger bij KBC, maar omdat ik vorige zomervakantie op reis ben geweest naar Amerika en een bankkaart nodig had om geld af te halen in het buitenland, heb ik mijn geldzaken verhuisd naar Argenta, want zij waren de enige bank die dit gratis aanboden.
|
Citaat:
|
Ik ben in de tijd begonnen bij Gemeentekrediet toen zij hun Axion acties hadden lopen, maar omdat ik nogal dikwijls bankverrichtingen voor mijn moeder moest doen bij BBL ben ik gaandeweg tot de constatatie gekomen dat die laatste veel beter is, en ik heb er dan ook een rekening geopend. Mijn Dexia rekening heb ik niet zo lang geleden gewoon gesloten.
|
dexia
niet tevreden, staat bijna nooit geld op m'n rekening |
VDK.
Bij Fortis heb ik alles weggehaald. Het was daar wat te grof aan het worden. |
Ik zit bij de Postbank, onderdeel van ING.
|
Citaat:
|
CAM : Caja de Ahorros del Mediterráneo.
|
Ik ben mijn leven bij Fortis geweest (eerste Generale bank) en dat kostt mijn niets omdat ik jonger was dan 25.
Dan is over een paar weken voorbij en ik heb (zonder minimumtermijn) een contract getekend daar voor Easy Package. Maar ondertussen ben ik verder op zoek gegaan en heb dit gevonden... http://www.recordbank.be/showdoc.jsp?docid=056254_NL&menopt=mak|zrk De lokale directeur van de Fortis is misschien wel een keivriendelijke man (Tantist, tis misschien tijd om te verhuizen naar Limburg ;)), maar ik betaal gaan 30 euro per jaar voor een glimlach. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:26. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be