![]() |
Koentje in zijn blootje
"Koen Godderis" <koen@koen|verwijder|godderis.be> wrote in message
news:[email protected]. .. > > Ik lig ook niet wakker van jou. > Misschien lig ik ooit nog wel eens "op" jou. > In een zatte bui ... > Excellent exempel van seksisme: deze Kortemarkse halfgeletterde, onbelezen Vlaemsche nitwit doet hierbij zijn Bahangerspartij alle (on)eer aan. (Natuurlijk wisten we al langer dat deze partij het rapaille herbergt.) u. |
Re: Koentje in zijn blootje
Op Thu, 01 Mar 2007 23:30:33 +0100, schreef uncle:
> "Koen Godderis" <koen@koen|verwijder|godderis.be> wrote in message > news:[email protected]. .. >> >> Ik lig ook niet wakker van jou. >> Misschien lig ik ooit nog wel eens "op" jou. >> In een zatte bui ... >> > > Excellent exempel van seksisme: deze Kortemarkse halfgeletterde, onbelezen > Vlaemsche nitwit doet hierbij zijn Bahangerspartij alle (on)eer aan. > (Natuurlijk wisten we al langer dat deze partij het rapaille herbergt.) > u. Och Uncle, het is niet omdat het rapaille van de sossen en Open-VLd salonfähig geworden is dat het geen rapaille meer is. Trouwens wie is die 'we' die dat al langer weet? |
Re: Koentje in zijn blootje
"Caswallawn" <[email protected]> wrote in message
news:pan.2007.03.01.22.37.53.105138@invalidcaswall awn.be... > > Och Uncle, het is niet omdat het rapaille van de sossen en Open-VLd > salonfähig geworden is dat het geen rapaille meer is. > Trouwens wie is die 'we' die dat al langer weet? > Ach, jij bent der kwaadsten niet: mail me op mijn altoos functionerende hotmail-adres, en ik stuur je ene onvergetelijke mantra. u. |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:55. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be