![]() |
Domme quotes van onze politici
Verzamel hier domme quotes van onze politici.
Schrijf er indien gewenst wat commentaar bij! Citaat:
|
Citaat:
:rofl: :rofl: :rofl: |
Citaat:
|
Wel eentje die hij stuurden naar mij via een PM op een post van mij :-D
Citaat:
|
Citaat:
Privéberichten online zetten is in uw ogen ook niet kinderachtig zeker? |
Citaat:
|
Citaat:
Ik weet niet of ik moet lachen of triest zijn. Maar toch lachen dan :lol: |
De titel van de draad was hoopgevend. Maar bij nader inzien is het gewoon weer een imbeciele anti-blok draad voor frustro's.
Too bad. |
Citaat:
Het staat je vrij om quotes van andere politici erbij te halen hoor. En zover ik weet is Walter Vandebossche geen VB'er. |
Citaat:
Wat kan ik er trouwens aan doen dat het VB zo'n belachelijke quotes de wereld instuurd? Daarvoor moet ge met uw commentaar bij het VB zelf zijn! :roll: |
Citaat:
Wat kan ik er trouwens aan doen dat het VB zo'n belachelijke quotes de wereld instuurd? Daarvoor moet ge met uw commentaar bij het VB zelf zijn! :roll: |
Citaat:
Citaat:
hij komt wel niet van een politicus, maar deze quote is ook eentje dat kan tellen qua domheid |
Citaat:
|
Citaat:
"May God bless America." (Bush e.a.) "Ze komen hier als meeuwen op een stort ..." (Tobback) |
Citaat:
Het is dan ook K&K, als je er niet mee kan leven moet je misschien a) niet komen lezen b) geen commentaar geven c) zelf quotes zoeken |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ga anders ergens een portret verwijderen, dat kan je beter doen voelen! :rofl:
|
Citaat:
hahazhahahahahahahaha hohohohohihihihahahahaha :roll: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:36. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be