![]() |
Op een persconferentie zullen Dewinter en Anke VDM morgen het akkoord met Wardje Beysen bekend maken. Ze hebben elkaar dan toch gevonden, het mandaat voor Beysen is omzeggens binnen... :roll: :lol:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zonder bijbedoelingen en zonder er iets voor terug te eisen ! En dan te moeten vaststellen... :roll: Verbittert ? Eerder bijzonder cynisch ! :? Maar je bent nog bitter jong, uw beurt komt nog wel. |
Nog beter ! De heren lijken volgens de laatste berichten een nieuwe stunt uit te zullen halen: de oprichting van een tijdelijk actiecomité met Wardje als voorzitter en Vanhecke als ondervoorzitter... :lol: :lol: :lol:
En de domme pers zal daar ook in lopen zekers... :roll: |
Citaat:
|
Citaat:
Wat mij betreft: zo'n toeren probeer ik gewoon te vermijden... uit zelfbescherming! :wink: Daarom: geen politiek voor mij! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar ik begrijp het: idealisme noemt de ziekte. In elk geval: als men je nogmaals pakt, besef dan dat het toch allemaal om de macht en de poen te doen is. Mensen zijn nu eenmaal hard, zelfs op politieke fora. |
Verhofstadthater schreef
Dan zal je gezondheid voor je spreken. Maar ik begrijp het: idealisme noemt de ziekte. In elk geval: als men je nogmaals pakt, besef dan dat het toch allemaal om de macht en de poen te doen is. Mensen zijn nu eenmaal hard, zelfs op politieke fora. --------------------------------------------------------------------- Inderdaad is idealisme meer een ziekte, zoiets als keeper zijn :) :D , als je naar J.M Pfaff kijkt :) :) , probleem is dat ik in mijne jonge tijd ook keeper was en je weet, ne keeper 'mankeert' meestal wel wat :D :D :wink: maar wees gerust, bij mij valt het tenminste nog een beetje mee :D :D , allee dat denk ik toch :) :? . En ja...mensen zijn hard, keihard verdorie en dat is het enige wat ik in feite echt onderschat heb, ik heb er geen moeite mee om dat toe te geven. :? :oops: |
Citaat:
|
Dat moet nogal pikken... Beysen en het Vlaams Blok in een alliantie :lol:
of jaloers op Anke Vandermeersch 8O Groene Geysels had er geen zin meer in :cry: :cry: :cry: :cry: |
Citaat:
En voor de rest lever ik goed werk in de gemeente, al zeg ik het zelf !:oops: |
Om 11 uur persconferentie Vanhecke-Dewinter-Beysen (en Anke voor de sensuele toets) gevolgd door een stemmig etentje met "aangepaste wijnen"... :lol: :lol: :lol: :lol:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:40. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be