Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Partijdiscussies (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=121)
-   -   Vier (https://forum.politics.be/showthread.php?t=8232)

ydde 15 januari 2004 01:06

't Zal hier straks stillekes worden hé mannen, met nog maar 4 partijen die van hun kloten mogen maken! :lol: :lol: :lol:

Knuppel 15 januari 2004 08:32

En ik die dacht dat ze het Blok wilden terugdringen...

§tijn 15 januari 2004 09:07

Die kiesdrempel en die provinciale kieskringen leggen ons geen windeiren, MAAR ze zullen ons NOOIT doden en wij zullen blijven verder gaan, 1% of minder, niets houdt ons tegen!

Antoon 15 januari 2004 13:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SH85
Die kiesdrempel en die provinciale kieskringen leggen ons geen windeiren, MAAR ze zullen ons NOOIT doden en wij zullen blijven verder gaan, 1% of minder, niets houdt ons tegen!

0% ?

Patriot! 15 januari 2004 18:07

Citaat:

8O Komáán... dit is toch gewoon een cadeau aan je tegenstanders??

§tijn 16 januari 2004 14:08

0,9% !!

Patriot! 16 januari 2004 16:18

Citaat:

0,9% !!

Stop aub, dit is té pijnlijk 8O

Peter De Ryck 16 januari 2004 16:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Patriot!
Citaat:

In tegenstelling tot de B.U.B.duidelijk geen gebrek aan realisme, en zij halen misschien wel de drempel(1%). :lol:

Patriot! 16 januari 2004 16:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peter De Ryck
Citaat:

In tegenstelling tot de B.U.B.duidelijk geen gebrek aan realisme, en zij halen misschien wel de drempel(1%). :lol:

Geen van beiden haalt de 5 procent.

Peter De Ryck 16 januari 2004 16:48

Citaat:

Citaat:

Ik blijf bij mijn mening, nl.dat de B.U.B.als Belgischgezinde partij bij de federale verkiezingen op 10.000 stemmen kon rekenen, terwijl men bij de komende Vlaamse verkiezingen,
op max.5000 stemmen kan rekenen(logica)

Patriot! 16 januari 2004 16:56

Citaat:

Citaat:

Ik blijf bij mijn mening, nl.dat de B.U.B.als Belgischgezinde partij bij de federale verkiezingen op 10.000 stemmen kon rekenen, terwijl men bij de komende Vlaamse verkiezingen,

Inderdaad. Bij de pronostiek die wij gedaan hebben heb ik ook zoiets rond de 5000 ongeveer gezegd :wink:

Lekker Links! 16 januari 2004 17:59

Citaat:

Citaat:

Inderdaad. Bij de pronostiek die wij gedaan hebben heb ik ook zoiets rond de 5000 ongeveer gezegd :wink:

veel te veel, ge zult wel zien. Max 3000 stemmen!

Patriot! 16 januari 2004 18:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Niels!
Citaat:

veel te veel, ge zult wel zien. Max 3000 stemmen!

Zeg eens een exact getal aub, dan zijt ge mee in de running :wink: Kom anders op msn

trouwens, het laagste getal was 15** (** weet ik ni meer ;))

Celebfin 16 januari 2004 20:54

Meneer Geert Hoste(SH85). Ik vind het echt laf van u dat u zo'n partij belachelijk maakt.
:P

§tijn 16 januari 2004 21:02

Ik maak toch niemand belachelijk, ik ben REALISTISCH, om nu te gaan zeggen dat SoLiDe 8 zetels en 15% gaat halen is stupide om te zeggen. Ons eerste parlementair ambt zal pas binnen 10 jaar zijn, maar we groeien elke dag aan naambekenheid.
Een huis bouwen gebeurt toch ook niet op een paar dagen, ons huis wordt weliswaar trager gebouwd, maar met rotsharde funderingen, en als het er eenmaal staat, mag het resultaat gezien worden.
Trouwens, de BUB denkt dat ze 15.000 stemmen gaan halen in prov.Antwerpen, dat is zeer riskant om dat te vertellen. Wij zijn geen dromers maar realisten tot kisten.

Patriot! 16 januari 2004 21:59

Citaat:

Ik maak toch niemand belachelijk, ik ben REALISTISCH, om nu te gaan zeggen dat SoLiDe 8 zetels en 15% gaat halen is stupide om te zeggen. Ons eerste parlementair ambt zal pas binnen 10 jaar zijn, maar we groeien elke dag aan naambekenheid.
Een huis bouwen gebeurt toch ook niet op een paar dagen, ons huis wordt weliswaar trager gebouwd, maar met rotsharde funderingen, en als het er eenmaal staat, mag het resultaat gezien worden.
Trouwens, de BUB denkt dat ze 15.000 stemmen gaan halen in prov.Antwerpen, dat is zeer riskant om dat te vertellen. Wij zijn geen dromers maar realisten tot kisten.

Inderdaad, daar geef ik je gelijk in, maar je hebt geen diploma Marketing nodig om te begrijpen dat zeggen dat je voor minder dan 1 procent gaat, NIET zo goed staat...

Vlaamse Leeuw 17 januari 2004 10:05

Ik denk dat de BUB zo'n 4.000 stemmen zal halen.

Spelev 17 januari 2004 10:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vlaamse Leeuw

Ik denk dat het wat meer kan zijn Oost-Vlaanderen staat nog vrij trouw aan de monarchie en West-Vlaanderen ook (Vlaams gezinden in die provicies neem het niet verkeert op), maar zoals vele weten kennen maar wijnig mensen de BUB. Dus als BUB goede reclame maakt krijgen ze veel meer stemmen als dat ze dat niet doen. Ik heb altijd al gezecht dat we alles van de BUB nog niet gezien hebben.

zorroaster 17 januari 2004 10:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AJL'er
Citaat:

Ik denk dat het wat meer kan zijn Oost-Vlaanderen staat nog vrij trouw aan de monarchie en West-Vlaanderen ook (Vlaams gezinden in die provicies neem het niet verkeert op), maar zoals vele weten kennen maar wijnig mensen de BUB. Dus als BUB goede reclame maakt krijgen ze veel meer stemmen als dat ze dat niet doen. Ik heb altijd al gezecht dat we alles van de BUB nog niet gezien hebben.

Ik zie alleen maar een mogelijkheid op een paar duizend stemmen voor de BUB liggen in Brussel, het "hart van België" waar de laatste echte "Belgen" nog wonen die de staatsvormingsprocessen in Vlaanderen en Wallonië gemist hebben.

Patriot! 17 januari 2004 12:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AJL'er
Citaat:

BUB zal geen goede reclame meer maken...
In West Vlaanderen ligt alles stil, en in Oost-Vlaanderen, waar BUB in mei opkwam in kartel met de BEB, ook. De BEB heeft zich immers weer afgescheurd. Maar wat heeft het resultaat van BUB met België te maken? Ik ben Unitarist en lid van Vivant....

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:01.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be