![]() |
Willy
Neen, niet ons aller W uit de Zuidoost-Vlaamsche achterhoek, maar deze uit
mijn eigen achtertuin die onlangs zeventig werd en waarvoor ik - dat mag inmiddels bekend zijn - spreekwoordelijk altijd mijn pet afneem. "De voorbije drie dagen heb ik twee dagen in het ziekenhuis gelegen. Om halfzeven werd ik daar verzorgd door een dokter uit Ieper. Zou je dan geen 'dank u' zeggen? We moeten loskomen van die discussie over eigen volk al dan niet eerst. Laat eens een andere voorgaan in de plaats. In Herent wonen 19.300 mensen en zijn er 12.000 auto's ingeschreven. En nog zijn we niet in staat elkaar voorrang te verlenen. Laat toch die verticale middenvinger zitten waar hij horizontaal hoort om een handdruk te geven." Ach, we kennen elkaar al zo'n kwarteeuw en het enige dat ooit aan hem veranderde was een paar nieuwe sandalen en het aantal anecdotes waarmee je makkelijk een avondvullend tv-programma kan maken, van de Basken in zijn kelder tot een gestolen poutrelle bij Remy in Wijgmaal (twee minuten schrik en vijf minuten hard lopen, hoewel dat laatste niet echt meeviel). Mogen de Geuzen je goedgezind zijn, WK. |
Re: Willy
"boutros gali" <[email protected]> wrote in message
news:[email protected] .72... > > Ach, we kennen elkaar al zo'n kwarteeuw en het enige dat ooit aan hem > veranderde was een paar nieuwe sandalen en het aantal anecdotes waarmee je > makkelijk een avondvullend tv-programma kan maken, van de Basken in zijn > kelder tot een gestolen poutrelle bij Remy in Wijgmaal (twee minuten > schrik > en vijf minuten hard lopen, hoewel dat laatste niet echt meeviel). > Willy is een prachtige voornaam, Boutros, en ik acht me gelukkig hierom met je buurman gelieerd te wezen. Mag ik 'm via jou ene volkschoverschrijdende warme handdruk geven? (Met dien verstande: dat ik géén ene sympathie heb voor Baskische afscheidingsklunzen.) u. |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:26. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be