![]() |
Den intruder is goed zijn best aan't doen om z'n promomachientje te doen werken.
Dat hoort trouwens allemaal in de categorie "partijdiscussies" thuis en nergens anders! |
Slot op deze topic.
|
Citaat:
Anderzijds stel ik al jaren vast dat het betoog van het Blok ove rdrugs eigenlijk hetzelfde is als dat van de meeste andere politieke partijen en actoren in het drugbeleid, die ALLEMAAL eigenlijk NIETS afweten van het ondererp, maar gewoon afgaan op stadslegende, sensatieverhalen enzovoorts. Terwijl harde wteenchappelijke feiten èn kennis van cultuurgeschiedenis een totala ander beeld opleveren ! |
Citaat:
Zolang zijn berichten misplaatst zijn, blijft deze topic leven. Met of zonder onnozele inbreng van eismann! :roll: |
[size=6]HOPELIJK BEGRIJPT DEN ADMIN MIJN BOODSCHAP![/size] :wink:
|
[size=7]Deze topic hoort thuis in sugesties en mededelingen[/size]
|
Citaat:
(ik begin al zo gevoelig te worden als de Knut zeg :? ) |
Citaat:
het is Piano die steeds op het blauwe knoppeke duwt hoor. Ge weet wel.. Piano.. de kampioen van de vrije meningsuiting... :roll: |
Citaat:
Ken het verschil tussen actie en reactie! :roll: |
Citaat:
actie: jij zet je topic op een verkeerde plaats reactie: mijn antwoord erop. Graag gedaan. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar dat gaat blijkbaar voor jou iets te ver! :silly: |
Ik steun het initiatief. Driekwart van de topics in Binnenland gaan over het Blok. Is er echt niks belangrijks gebeurd dan de afgelopen weken? Als de naam 'blok' in de titel komt lees ik het zelfs niet eens meer, ongeacht wie het schreef.
|
Citaat:
|
Het is vooral de Piano met zijn hysterisch gekrijs die hier goed ereclame maakt voor het VB.
In welke categorie moeten die zijn onzinpostjes trouwens komen? |
Citaat:
Als die specifiek over het blok gaan, horen ze ook thuis in "partijdiscussies"! :!: |
Ik ben eens benieuwd wat de poll gaat geven als ik terugkeer binnen een half uurtje! :wink:
|
Citaat:
|
T'is eigenlijk simpel.
Stop gewoon met die leugens over het Vlaams Blok dan moet ik ze niet steeds weerleggen. Sommige mensen kennen hier maar één onderwerp. :roll: Lul eens wat over de CD&V of over de corrupte SPa, of over de VLD.... Maar nee sommige mensen zoals Delirium Clemmens en de Piano kunnen alleen maar leugens over het Vlaams blok verspreiden. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:34. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be