Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Mortsel gooit burgemeester buiten (https://forum.politics.be/showthread.php?t=82377)

Anna List 3 maart 2007 10:25

Mortsel gooit burgemeester buiten

Burgemeester Pira wenst zich niet aan de democratische beslissing van de gemeenteraad te houden, en hangt dan maar demonstratief de foto's op in 'haar' kabinet (grote foto GVA).

welnu, denkt de burgemeester misschien dat het kabinet van de burgemeester haar privé-kantoor is ?! volgens mijn bescheiden mening is het een kantoor door de burger betaald en ter beschikking gesteld van de dienstdoende burgemeester. Als de burgemeester zo gehecht is aan de foto's, wel, dat ze ze dan thuis ophangt.

Waar zitten nu de grote verdedigers van de democratie ?! hier negeert een burgemeester gewoon de meerderheid ...

misschien iets om aan de gouverneur voor te leggen?

Fieseler 3 maart 2007 10:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 2485459)
Burgemeester Pira wenst zich niet aan de democratische beslissing van de gemeenteraad te houden, en hangt dan maar demonstratief de foto's op in 'haar' kabinet (grote foto GVA).

welnu, denkt de burgemeester misschien dat het kabinet van de burgemeester haar privé-kantoor is ?! volgens mijn bescheiden mening is het een kantoor door de burger betaald en ter beschikking gesteld van de dienstdoende burgemeester. Als de burgemeester zo gehecht is aan de foto's, wel, dat ze ze dan thuis ophangt.

Waar zitten nu de grote verdedigers van de democratie ?! hier negeert een burgemeester gewoon de meerderheid ...

Het was Pira die live op de regimeomroep verklaarde dat een probleem met een stoep voor het huis van een VB'er niet op dezelfde wijze kon worden behandeld als voor een huis van iemand anders....leve de democratie...

PS: neen, ik heb geen link maar ik herinner mij wel dat ik gewoon van mijn stoel viel...

Knuppel 3 maart 2007 10:43

Laat groene Pira maar doen.
Wie weet hoe de foto's van een koppel dat uitblinkt in grijze middelmatigheid en absolute nutteloosheid haar in werkelijkheid storen. Uit politiek oncorrecte slaafsheid heeft ze er echter voor gekozen de Belgische machten te vriend te houden en haar trouw aan het regime te bewijzen.
Ik wens Pira dus veel plezier met de gevolgen van haar ondemocratische handelswijze.

De schoofzak 3 maart 2007 10:46

1) naar mijn zeer bescheiden mening heeft de gemeenteraad van Mortsel demokratisch gestemd over wat er wel of niet zou hangen in de raadszaal. Ze hebben zich niet uitgesproken over wat er wel of niet zou hangen in een buro waar één individu werkzaam is.
Als ge een politieke tegenstander zijt van Pira (zoals ik ook ben), dan moogt ge wel eens aanvallen, zelfs een stootje onder de gordel placeren, maar ge moet niet beginnen zeveren hé.

2) Als Pira ergens beweerd heeft dat sommige mensen gediskrimineerd moeten worden op basis van hun politieke overtuiging, dan verdient dit wel wat meer aandacht. Waarom heeft in die hipotese de oppositie van Mortsel daar niet meer spel over gemaakt?

Kay_ 3 maart 2007 10:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 2485459)

Het is toch simpel, het voorstel was om de kaders uit de vergaderzaal te halen en niet uit het kabinet van de burgemeester.
Niet meer, niet minder.
Had men nu gestemd om de foto's helemaal uit het gebouw te bannen, had je nog een punt.

Overigens staat het VB nog altijd vrij om ook daar een voorstel voor in te dienen.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:08.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be