![]() |
Cordon sanitair op 3 plaatsen tegelijk doorbroken, VB overwinning begint te rendeert
Wet weten allemaal dat in Mortsel een kleine maar daarom niet minder belangrijke stap werd gezet. Maar gisteren werd ook in buggenhout een VB voorstel door zowel SPA , SPIRIT , N-VA en CDenV goedgekeurd.
Het was een voorstel van Steven Creyelman om enkel nederlandstaligen toe te laten voor de aankoop van gemeentelijke bouwgrond. Dit voorstel werd dus aangenomen met een wisselmeerderheid. In meise daarentegen werd een motie van jorgen noens goedgekeurd te afkeuring van de oprukkende verfransing en de lebensraum eis van het FDF.Die motie werd zelfs unaniem goedgekeurd. Het VB doet dus wat ze kan doen. Terwijl anderen nalaten te doen wat ze kunnen doen. En hoe luider de stem van het Vb klinkt hoe meer men het cordon doorbreekt. Nu zelfs openlijk. |
Ik heb het gelezen.
Dit is nu eenmaal het logische gevolg van regenboogbesturen die allemaal wel samen moesten klitten om toch maar het VB te kunnen buitenhouden. In Hoboken werd zelfs nog een stap verder gegaan. Ik kan maar één ding zeggen: meer van dat! Véél meer van dat! Ze hebben hier immers zélf om gevraagd. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat hét enige argument tégen wat 'de anderen' nu uiteindelijk beginnen te doen nog altijd hetzelfde klinkt, namelijk: Foei! Het CS werd doorbroken? |
Citaat:
|
Citaat:
Het werd niet doorbroken,ze besturen nog altijd niet mee. En zolang mensen als Filip De Man deel uitmaken van de partij is dat geen slechte zaak. |
Citaat:
Van mij mag het VB iedereen die jou stoort buitengooien maar of die partij daarom gemakkelijker zou aanvaard worden betwijfel ik. Een pak PS-ers hebben ook heel wat op hun kerfstok maar dat belet die partij zelfs niet de hele politieke arena van dit land te (mogen) domineren. En voor we erover doordrammen: ik weet het, een politieke moord op een PS-kopstuk weegt lang niet zo zwaar als de racistische moord van een doorslaande jongen met een tante die lid is van het VB. Welke misdaad die De Man gepleegd heeft weet ik niet want hij interesseert me geen fluit, maar het zal wel een racistische moord geweest zijn, zeker? |
Citaat:
Citaat:
Voor de rest vind ik het goed dat men ideeën van het VB wel wil in overweging nemen en ze steunen. |
Citaat:
Hebben dus in het geheel geen dossierkennis! |
Citaat:
![]() ![]() ![]() Voer voor domme oermensen, het stopt maar niet. Wat hebben Blokkers toch een lage dunk van de kiezer, het volk...8-) |
Citaat:
Of deden ze het uit vrije keuze? Citaat:
Citaat:
Citaat:
'Voer voor domme oermensen en het stopt maar niet.' |
Citaat:
Citaat:
|
Wat die dode mussen betreft, ze veroorzaken ondanks hun dood blijkbaar toch nogal wat deining bij onze verdraagzame broeders aan de andere kant van de taalgrens....
http://www.7sur7.be/hlns/cache/fr/de....bron=homeArt3 |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Neen. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:53. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be