Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Persmededeling; kartel Vlaams Blok-L.A. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=8243)

Peter De Ryck 15 januari 2004 11:46

Officiële persmededeling op Donderdag 15/03/2004 betreffende de samenwerking tussen enerzijds het Vlaams Blok en anderzijds het Liberaal Appel bij de komende verkiezingen(eindelijk de waarheid Mijnheer Van Nespen).
Ik bedank de forumleden voor het vertrouwen.
VTM TEXT-PAG 103
Bij deze vragen wij aan de huidige leden van het Liberaal Appel, om collectief het Liberaal Appel van Ward Beysen te verlaten, en vandaag nog hun lidmaatschap op te zeggen.
U werd door de huidige Voorzitter(Ward Beysen) gebuikt,misbruikt en verkocht aan het Vlaams Blok.

Het Skill Effect 15 januari 2004 11:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peter De Ryck
Officiële persmededeling op Donderdag 15/03/2004 betreffende de samenwerking tussen enerzijds het Vlaams Blok en anderzijds het Liberaal Appel bij de komende verkiezingen(eindelijk de waarheid Mijnheer Van Nespen) :idea:
Ik bedank de forumleden voor het vertrouwen.
VTM TEXT-PAG 103

Een ware afgang voor beiden! :lol: :lol: :lol:

The Paulus Experience 15 januari 2004 11:49

Hallo! haaaaaaaalllllllllllllloooooooooo!

rudy?

hallo?

Iemand Rudy gezien, ik zoek Rudy..

halloo? ..

:wink: :lol:

Peter De Ryck 15 januari 2004 11:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door The Paulus Experience

rudy?

hallo?

halloo? ..

Mijnheer Van Nespen verliet in dit geval de partij(zie verklaring op dit forum).
Oprecht politicus of bedrieger in opdracht van Ward Beysen :?:

Zeno! 15 januari 2004 11:58

Een appèl valt nooit ver van de boom...

Eugene 15 januari 2004 12:12

Citaat:

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door The Paulus Experience

rudy?

hallo?

halloo? ..

Mijnheer Van Nespen verliet in dit geval de partij(zie verklaring op dit forum).
Oprecht politicus of bedrieger in opdracht van Ward Beysen :?:

Mijnheer Van Nespen kwam bij mij in ieder geval over als een gedreven en betrouwbaar iemand. Spijtig dat het juist zo'n mensen zijn die het gelag, lees bedriegerij, moeten betalen voor de geldzucht en princiepeloosheid van de 'groten' :( :( :(

ancapa 15 januari 2004 12:22

dag peter we zullen u missen :cry:

ancapa 15 januari 2004 12:24

Ward Beysen voorzitter Comité tegen Stemrecht voor Vreemdelingen ?

BRUSSEL Ward Beysen is de voorzitter van het Comité tegen het Stemrecht voor Vreemdelingen , dat vandaag is opgericht. Ondervoorzitters zijn Frank Vanhecke (Vlaams Blok) en Johan Weyts (CD&V), die naar eigen zeggen geen overleg pleegde met zijn partij.

Volgens de architect van het comité, Filip Dewinter, is 15 januari door dit initiatief het begin van het einde van het cordon sanitaire.

Daar kunnen we alleen maar blij mee zijn :P :lol:

Peter De Ryck 15 januari 2004 12:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ancapa
dag peter we zullen u missen :cry:

Dag ancapa, blijven dromen mijn vriend. :wink:

Antoon 15 januari 2004 12:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eugene

Mijnheer Van Nespen kwam bij mij in ieder geval over als een gedreven en betrouwbaar iemand. Spijtig dat het juist zo'n mensen zijn die het gelag, lees bedriegerij, moeten betalen voor de geldzucht en princiepeloosheid van de 'groten' :( :( :(

Daar ben ik het mee eens. Ik had hem nochtans gewaarschuwd. Beysen gaat voor Beysen, met of zonder Liberaal Appel.

S. 15 januari 2004 12:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ancapa
Ward Beysen voorzitter Comité tegen Stemrecht voor Vreemdelingen ?

BRUSSEL Ward Beysen is de voorzitter van het Comité tegen het Stemrecht voor Vreemdelingen , dat vandaag is opgericht. Ondervoorzitters zijn Frank Vanhecke (Vlaams Blok) en Johan Weyts (CD&V), die naar eigen zeggen geen overleg pleegde met zijn partij.

Volgens de architect van het comité, Filip Dewinter, is 15 januari door dit initiatief het begin van het einde van het cordon sanitaire.

Daar kunnen we alleen maar blij mee zijn :P :lol:

Ja, een comité dat een initiatief is van het blok zal veel veranderen. :roll:

Peter De Ryck 15 januari 2004 12:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Antoon
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eugene

Daar ben ik het mee eens. Ik had hem nochtans gewaarschuwd. Beysen gaat voor Beysen, met of zonder Liberaal Appel.

Mijnheer Van Nespen is dom,naief of hypocriet.
Houd Rudy Van Nespen woord,en verlaat hij de partij :?:

Antoon 15 januari 2004 12:51

Citaat:

Citaat:

Dat denk ik niet. Hier speelt jouw eigen oorlogje tegen hem een rol, maar daar doe ik niet aan mee.

ancapa 15 januari 2004 13:01

Citaat:

Citaat:

hij zal wel volgen, je houd aan je partij en zijn standpunte, maar soms moet er water in de wijn al geven er dat velen niet graag toe :roll:

Viviane 15 januari 2004 13:12

Wat de zogenaamde 'dissidenten' reeds sinds 21 mei aan het zeggen waren - en waarvoor we ook werden uit de partij gezet zonder recht op antwoord - is nu zwart op wit bewezen.
Beysen heeft van dag 1 zijn eigen belangen op de eerste, tweede, derde en volgende plaatsen gezet. Velen hadden zich te goeder trouw achter de ideeën van het Liberaal Appel geschaard en zijn nu bedrogen uitgekomen.

Daarom hebben wij, de dissidenten, een nieuwe partij opgericht, de Liberale Alliantie, die wèl de terugkeer naar het échte liberalisme nastreeft en zich zeker niet eens in de omgeving van het Vlaams Blok zal laten zien.

Meer info? zie www.liberale-alliantie.be

Peter De Ryck 15 januari 2004 13:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Viviane
Wat de zogenaamde 'dissidenten' reeds sinds 21 mei aan het zeggen waren - en waarvoor we ook werden uit de partij gezet zonder recht op antwoord - is nu zwart op wit bewezen.
Beysen heeft van dag 1 zijn eigen belangen op de eerste, tweede, derde en volgende plaatsen gezet. Velen hadden zich te goeder trouw achter de ideeën van het Liberaal Appel geschaard en zijn nu bedrogen uitgekomen.

Daarom hebben wij, de dissidenten, een nieuwe partij opgericht, de Liberale Alliantie, die wèl de terugkeer naar het échte liberalisme nastreeft en zich zeker niet eens in de omgeving van het Vlaams Blok zal laten zien.

Inderdaad Viviane,daarom heb ik een paar maanden geleden oprecht mijn excuses aangeboden aan Mijnheer Hilven,excuses die ik veel vroeger had moeten maken tegenover jullie allemaal(dissidenten).
Gelukkig heb ik de waarheid snel ontdekt,integenstelling tot de meeste forumleden die mijn verhaal nooit ernstig hebben genomen.
Bij deze wens ik jullie veel succes met jullie nieuwe partij. :wink:

Antoon 15 januari 2004 13:32

Citaat:

Begrijp je nu waarom een kiesdrempel nodig is? Straks komen nog een aantal nieuwe 'liberale' partijen : de Liberale Oproep, de Liberale Gordel, het Liberaal Akkoord en het Liberaal Orkest. Samen met Het Liberaal Appel en de Liberale Alliantie heb je dan meteen 6 'dissidente' liberale partijen die samen zo'n 2,5% waard zijn. En dat is hoog geschat.

Peter De Ryck 15 januari 2004 15:35

Citaat:

Citaat:

Begrijp je nu waarom een kiesdrempel nodig is? Straks komen nog een aantal nieuwe 'liberale' partijen : de Liberale Oproep, de Liberale Gordel, het Liberaal Akkoord en het Liberaal Orkest. Samen met Het Liberaal Appel en de Liberale Alliantie heb je dan meteen 6 'dissidente' liberale partijen die samen zo'n 2,5% waard zijn. En dat is hoog geschat.

Hoeveel % behaalde het Vlaams Blok wanneer de partij voor de eerste keer deelnam aan de verkiezingen(remember) :?: :idea:

Rr00ttt 15 januari 2004 16:13

Citaat:

Beysen heeft van dag 1 zijn eigen belangen op de eerste, tweede, derde en volgende plaatsen gezet.

Hij komt dan ook uit de VLD, dus dat zou niemand mogen verwonderen :p

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:32.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be