Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Partijdiscussies (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=121)
-   -   De 1.302 leugens van het Vlaams Blok. Deel 1 (https://forum.politics.be/showthread.php?t=8253)

thePiano 15 januari 2004 13:44

Opgave:

1. Lees eerst het programma van het Vlaams Blok (Intruder kan goed copy & paste)
2. Luister naar wat hun mandatarissen zeggen (schrik niet!)
3. Schuim de forums en babbelkanalen af op het internet en huiver mee wat je daar hoort.

De Knut 15 januari 2004 13:49

*geeeeeeeeeeeeuuuuuuuuuuuwwwwwwwwwwwwwwww*

abramis brama 15 januari 2004 13:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Opgave:

1. Lees eerst het programma van het Vlaams Blok (Intruder kan goed copy & paste)
2. Luister naar wat hun mandatarissen zeggen (schrik niet!)

Het is wel even schrikken, ja... Consequentie. Dat zijn we niet gewoon, he. :mrgreen:
De meeste partijen zeggen in hun programma vanalles, maar lappen het vierkant aan hun laars eens ze aan de vetpotten zitten.

Citaat:

3. Schuim de forums en babbelkanalen af op het internet en huiver mee wat je daar hoort.
Vooral de onverdraagzame reacties van sommige (!) linksen zijn inderdaad huiveringwekkend. :roll:

The Paulus Experience 15 januari 2004 13:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door abramis brama
Vooral de onverdraagzame reacties van sommige (!) linksen zijn inderdaad huiveringwekkend. :roll:

De Schandpaal

thePiano 15 januari 2004 14:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De Knut
*geeeeeeeeeeeeuuuuuuuuuuuwwwwwwwwwwwwwwww*

Meerdere delen in voorbereiding :P

thePiano 15 januari 2004 14:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door The Paulus Experience
Citaat:

De Schandpaal

Inderdaad Paulus, het echte VB-programma lees je nog altijd beter in De Schandpaal 8O

Seba 15 januari 2004 14:06

Citaat:

Homosexuelen zijn niet alleen mismaakt: zij zijn een gevaar voor de samenleving.
Niet alleen vanwege de bijna exclusieve verspreiding van het dodelijke AIDS-virus -- straf van GOD -- maar ook door de nefaste rol die zij spelen in de media en in de politieke besluitvorming.

Homosexuelen moeten geweerd worden uit ALLE takken van de administratie en uit alle vormen van MEDIA!!

Tot zelfverdediging van het VOLK

leuke jongens, die Blokkers

abramis brama 15 januari 2004 14:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Seba
Citaat:

Homosexuelen zijn niet alleen mismaakt: zij zijn een gevaar voor de samenleving.
Niet alleen vanwege de bijna exclusieve verspreiding van het dodelijke AIDS-virus -- straf van GOD -- maar ook door de nefaste rol die zij spelen in de media en in de politieke besluitvorming.

Homosexuelen moeten geweerd worden uit ALLE takken van de administratie en uit alle vormen van MEDIA!!

Tot zelfverdediging van het VOLK

D�*t, beste Seba, zijn nu net géén Blokkers, maar mensen die bij gebrek aan een échte x-rechtse partij noodgedwongen op het Blok stemmen. Laat een échte extreemrechtse partij opstaan, en die kiezers zijn op slag weg van bij het Blok.

abramis brama 15 januari 2004 14:08

Citaat:

Citaat:

De Schandpaal

U bedoelt ? :?

Pallieter 15 januari 2004 14:24

pffff ge hebt 100 ze manneke. Das nei al 2 jaar lang dat ik deze politieke fora lees en om de maand, als je weer wat aandacht tekort komt maak je een topic met steeds dezelfde ongefundeerde titel "de leugens van het blok" Jij bent psychische gestoord geloof me vrij

thePiano 15 januari 2004 14:53

Citaat:

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Seba

D�*t, beste Seba, zijn nu net géén Blokkers, maar mensen die bij gebrek aan een échte x-rechtse partij noodgedwongen op het Blok stemmen. Laat een échte extreemrechtse partij opstaan, en die kiezers zijn op slag weg van bij het Blok.

Die humor van Blokker Abramis blijft onovertroffen :)

Misschien dat Abramis eens kan uitleggen wat er zich rechts ten opzichte van het VB nog zou bevinden, voor zover ik weet: niks. 8)

thePiano 15 januari 2004 14:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pallieter
pffff ge hebt 100 ze manneke. Das nei al 2 jaar lang dat ik deze politieke fora lees en om de maand, als je weer wat aandacht tekort komt maak je een topic met steeds dezelfde ongefundeerde titel "de leugens van het blok" Jij bent psychische gestoord geloof me vrij

Eeeeei seeg, sorry zenne manneke, 'k em da zoe nie bedoeld eeei! :P

De Knut 15 januari 2004 15:21

Citaat:

Misschien dat Abramis eens kan uitleggen wat er zich rechts ten opzichte van het VB nog zou bevinden, voor zover ik weet: niks. 8)

de oud-nazi's van Jong-Dinaso?
Vraag het eens, ik denk dat ge er wel ene kent.

McDaddy 15 januari 2004 15:22

Citaat:

Citaat:

Inderdaad Paulus, het echte VB-programma lees je nog altijd beter in De Schandpaal 8O

Het programma van de SP.a is anders helemaal niet interessant. Is gewoon een programma met loze beloftes.

Seba 15 januari 2004 15:31

Citaat:

Het programma van de SP.a is anders helemaal niet interessant. Is gewoon een programma met loze beloftes
h�*! en dat van het VB niet ofwat
meer investeringen, meer politie, minder belastingen, efficiëntere justitie,... :lol: :lol: :lol:

Pelgrim 15 januari 2004 16:13

Piano, ik wil u even verwijzen naar:

http://forum.politics.be/viewtopic.php?t=9124&start=0

De Prof 15 januari 2004 16:29

De 1.302 leugens van het Vlaams Blok. Deel 1.

Daar staan 1303 leugens over het Vlaams Blok tegen,op uwen website.

thePiano 15 januari 2004 19:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De Prof
De 1.302 leugens van het Vlaams Blok. Deel 1.

Daar staan 1303 leugens over het Vlaams Blok tegen,op uwen website.

Dat heb je al 1.304 keer gezegd, en geen enkele keer ook maar één zgn leugen weerlegd. :P

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:04.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be