![]() |
Newton??
Intussen ging ik meer zoeken via video.google
en vond via video.google.com/Caltech+Physics+Lecture een reeks interessante lezingen - met goede animaties erbij - met oa The Mechanical Universe Intro, Kepler to Einstein en nog wel meer. Elke aflevering zo'n 29 minuten en in Caltech Physics Lecture: 02 - The Law of Falling Bodies wordt er nader op ingegaan dat in een vacuum alle objecten met dezelfde versnelling zouden vallen, wat zou indruisen met onze intuitie: het gebeurt alleen in vacuum, niet in de ons zichtbare wereld; Na 6 minuten zijn er astronauten op de maan te zien die voorwerpen laten vallen en die Galileo gelijk geven; Ook wordt er ingegaan op geschiedenis van ontdekking van valversnelling via Da Vinci en Galileo en na 11 minuten dat wat ik al een tijd aan het zoeken was: een uitleg ivm valversnelling met meter per seconde in kwadraat... Interessant toch..? |
jazeker, als die lulkoek allemaal zou kloppen.
btw Newton was een occultist-alchemist. kan je ook zien zijn gravitatie theorie Pin d'Ar |
Succes Ron!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het is wel grappig dat de meeste wetenschappers het occulte en esoterische zo in het belachelijke trekken en pure bullshit vinden, terwijl de meeste grote wetenschappers in de geschiedenis sterk bezig waren met diverse esotersiche en occulte onderwerpen/studies.
|
Ik heb de ijk ingeslikt. Woordhonger, sorry.
|
Citaat:
groot was ie niet ;) en hij heeft ook nogal veel bij elkaar gelogen hoor. Pin d'Ar |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:52. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be