![]() |
Waar is Abou Jaja gebleven
Nadat Theo van Gogh is vermoord hebben we niks meer van deze belgische jihadist gehoord. Weten jullie waar die is?
|
Libanon dacht ik,kan ie beter ook blijven.
|
Die is verhuist naar Libanon, sinds een aantal maanden. De strijd tussen Israel en de Hezbollah in juli had zijn vaderlandsliefde aangewakerd.
|
Dan mogen we Israel wel bedanken voor die bombardementen. Opgeruimd staat netjes.
|
Citaat:
De bevolking van Qana zou het graag gehoord hebben. |
Ik dacht dat ie ondertussen al terug was.
|
Citaat:
Nee,hij is permanent naar daar verhuisd. |
Ik zal zijn debat tegen de winter toch nooit vergeten :D
|
Citaat:
|
De zuiderzeebalade en de klok van Arnemuiden zijn ook mooie klassiekers.
|
Hopelijk heeft em al een kogel tussen de ogen :twisted:
|
Citaat:
Volgens mij is die nooit vertrokken, blaffende honden bijten niet. |
Citaat:
|
Opgeruimd staat netjes...
|
Citaat:
|
Hij eventjes naar Libanon gegaan tijdens de Hezbollah oorlog, dan teruggekomen en dan definitief vertrokken.... de BELG!
|
Op de beat van Arabeat:
Arabeat Arabeat In de Sahara tussen de kamelen Zat Abu Jaja met zijn tingeling te spelen Hij heeft het grootste spel om mee te spelen Mustafa heeft dat heel wat keren willen stelen Hela hela lalalalala arabeat Hela hela lalalalalala Hela hela lalalalala arabeat Hela hela lalalalalala Al de Chinezen en de Japonezen Wilden de tingeling van Abu kopiëren Ook Yankie Doodle en zijn vriend uit Polen Wilden de rammelaar van Tsjakamaka kopen Hela hela lalalalala arabeat Hela hela lalalalalala Hela hela lalalalala arabeat Hela hela lalalalalala Mustafa ja Mustafa Mustafa ja Mustafa Mustafa ja Mustafa Mustafa ja Mustafa Cherie, je t' aime, cherie, je t' adore Je veux ce tingeling encore encore encore Cherie, je t' aime, cherie, je t' adore Donne-moi ce tingeling encore encore encore Hela hela lalalalala arabeat Hela hela lalalalalala Hela hela lalalalala arabeat Hela hela lalalalalala Hela hela Hela hela Arabeat Hela hela lalalalala arabeat Hela hela lalalalalala (sorry kon het niet laten) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:29. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be