![]() |
BUB en verloren pedalen...
Aanschouw het nieuwste BUB-persbericht!
BUB: Vlaams-nationaal complot tegen koningshuis en België 04/03/2007 De kritiek op Prins Filip, op de Koning en de Koningin en nu zelfs het weghalen van de koninklijke portretten uit de gemeentehuizen en het ontslag van de assistente van Prinses Astrid uit het Rode Kruis, en dit alles binnen een tijdspanne van nauwelijks 6 maanden, is een georchestreerde en frontale aanval op het koningshuis en België vanuit Vlaams-nationale hoek. Dit is het werk van een neo-nazistische partij, het Vlaams Belang, en hun trawanten bij de NVA-CD&V en andere traditionele partijen. De Belgen zullen zich niet laten doen en aan deze politici de rekening presenteren voor hun wangedrag. Na de recente leegloop zijn ze bij de BUB kennelijk compleet aan het doorslaan. Je vraagt je af wat een journalist die dit soort schrijfsels in zijn mailbox krijgt moet denken: "Complot", "neo-nazistische partij", "trawanten"... Dat soort terminologie is sinds de jaren '30 al oudbakken, maar bij de BUB geldt het voor de officiële partijcommunicatie. Ik heb hier al meer gewezen op de cryptofascistische trekjes van de BUB, die in dit soort taal zéér manifest duidelijk worden: De "politici" en "traditionele partijen" worden in klassiek-poujadistische stijl tegenover "de Belgen" geplaatst, hoewel die laatste wel degelijk de eersten verkozen hebben. Heel het concept van representatieve democratie wordt hier ontkend door de politici en de partijen als op zichzelf bestaande entiteiten voor te stellen die bewust tegen "het volk" ageren. |
Heeft ons hansje niets beter te doen dan opzoek gaan naar een complot. Kan bv leopold II posthuum beschermen voor zijn massamoorden die volgens BUB nooit heeft plaatsen gevonden. Dat volgens Hansje Van De Hauter ook een opgezet complot was van de flaminganten om de koning zwart te maken.
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Welke Belgen? Die van de bub die nog niet zijn weggelopen? :lol: Wangedrag? Welk wangedrag? Dat van Hans zelf die iedereen die het niet met zijn royale zienswijze eens is voor neo-nazi uitscheldt? :evil: |
Citaat:
|
|
lol!
|
|
Citaat:
Op 10/06 zullen ze het VB met straatlengtes achter zich laten...Leve het Bolletje! |
Citaat:
Ik vraag me echt af hoe het komt dat de Franstaligen in de overheidszaken steeds het geld door de vensters gooien en altijd diep in het rood gaan. |
Citaat:
heeft Bub dat echt verstuurd ?! ... en dan maar klagen dat de media tegenwerken ... wel Hansl du Trottl, je moet er de volgende jaren niet echt versteld van staan mocht je geen of nog weinig media-aandacht krijgen ... |
Citaat:
dat is gelogen, je weet het antwoord !;-) |
Citaat:
Maar dat ligt dan niet aan Hans hoor, maar aan de uitstervende Vlaams-nationalisten die de volledige Belgische media in handen hebben. :lol: :lol: :lol: |
Citaat:
Dank u, stelletje krapuleuze Vlaams-natio's om mij de BUB te onthouden :twisted: |
Citaat:
|
Waar blijft Hans eigenlijk?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zijn die vreselijke Vlaams-Nationalisten met hun complotten nu nog altijd niet uitgestorven?
Ik denk dat zelfs de dinosauriers destijds hun schup rapper afgekuist hebben dan dit... Tsssss.... |
Citaat:
als kiespijn :evil: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:17. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be