Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Afschaffen CGKR, de vrijheid van het VB (https://forum.politics.be/showthread.php?t=82640)

Kay_ 4 maart 2007 23:00

Afschaffen CGKR, de vrijheid van het VB

Ik lees net op teletekst dat het VB duidelijk heeft gemaakt dat ze het CGKR wil afschaffen.
Tot zover de vrijheid van het Vlaams Belang, alles wat hen slecht uitkomt dat moet maar verboden worden.
Hypocrisie ten top overigens als je weet dat ze onlangs er zelf pas gebruik van gemaakt hebben, van dat CGKR.

Knuppel 4 maart 2007 23:07

Dat klinkt alsof je ervan overtuigd bent dat enkel het VB de afschaffing van het CGKR een goede zaak zou vinden, en d�*�*r ben ik lang niet zo zeker van als jij...

born2bewild 4 maart 2007 23:10

Uitstekende zaak die afschaffing.

Kay_ 4 maart 2007 23:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel (Bericht 2490583)
Dat klinkt alsof je ervan overtuigd bent dat enkel het VB de afschaffing van het CGKR een goede zaak zou vinden, en d�*�*r ben ik lang niet zo zeker van als jij...

Wie zou het dan nog een goede zaak vinden en vooral wat zegt het over de vrijheid die het VB zo hoog in het vaandel draagt (of zegt te dragen)?

jurgen79 4 maart 2007 23:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kay-gell (Bericht 2490608)
Wie zou het dan nog een goede zaak vinden en vooral wat zegt het over de vrijheid die het VB zo hoog in het vaandel draagt (of zegt te dragen)?

Je bekijkt het wel eenzijdig nu.

Knuppel 4 maart 2007 23:15

Wie dat nog een goede zaak zou vinden is voor jou een vraag en voor mij een weet, maar ik weet wel zeker dat het je wreed zou verrassen. Het zijn immers échte democraten die dit muilkorfcentrum een slechte zaak vinden.

Maar leg jij me eens uit wat een muilkorfcentrum met 'vrijheid' vandoen heeft?

Kay_ 4 maart 2007 23:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jurgen79 (Bericht 2490616)
Je bekijkt het wel eenzijdig nu.

Hoezo?

Kay_ 4 maart 2007 23:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel (Bericht 2490617)
Wie dat nog een goede zaak zou vinden is voor jou een vraag en voor mij een weet, maar ik weet wel zeker dat het je wreed zou verrassen. Het zijn immers échte democraten die dit muilkorfcentrum een slechte zaak vinden.

Maar leg jij me eens uit wat een muilkorfcentrum met 'vrijheid' vandoen heeft?

Het is niet omdat uw partij u wijsmaakt dat het een muilkorfcentrum is, dat het dat ook is.

Mijn vraag dus is, hoe zit het met de vrijheid die het VB predikt? Ze willen nu het CGKR al afschaffen en ze nemen nog niet eens deel aan de macht.
Voorspelt alvast veel goeds.

lombas 4 maart 2007 23:23

Inderdaad, zonder het CGKR is er meer vrijheid.

Spijtig dat het meestal dat Belang is dat dat verdedigt. Wellicht met andere motieven dan de mijne, maar toch.

Kay_ 4 maart 2007 23:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lombas (Bericht 2490657)
Inderdaad, zonder het CGKR is er meer vrijheid.

Spijtig dat het toch altijd dat Belang is dat dat verdedigt.

Het belang verdedigt ook de vrijheid, maar hieruit blijkt dat alles wat hen niet goed uitkomt toch niet van die vrijheid mag genieten.
Blijft nog altijd de hypocrisie dat ze er pas zelf klacht bij ingediend hebben.

Pietje 4 maart 2007 23:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kay-gell (Bericht 2490659)
Het belang verdedigt ook de vrijheid, maar hieruit blijkt dat alles wat hen niet goed uitkomt toch niet van die vrijheid mag genieten.

Het "belang" verdedigt vooral (en alleen) hun vrijheid. Zonder hen (en vooral hun racistische exploten) was het CGKR wellicht overbodig.

Kay_ 4 maart 2007 23:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pietje (Bericht 2490667)
Het "belang" verdedigt vooral (en alleen) hun vrijheid.

Inderdaad, dat hebben ze nu ook duidelijk laten zien.

Citaat:

Zonder hen (en vooral hun racistische exploten) was het CGKR wellicht overbodig
Toch niet, het CGKR is belangrijk ook voor gehandicapten, het treedt ook op tegen mensenhandel, huisjesmelkerij,...

born2bewild 4 maart 2007 23:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pietje (Bericht 2490667)
Het "belang" verdedigt vooral (en alleen) hun vrijheid. Zonder hen (en vooral hun racistische exploten) was het CGKR wellicht overbodig.

Natuurlijk, want het enige doel van dat centrum is de eliminatie van een politieke tegenstander. Een praktijk waarvoor je normaal gezien richting Zuid-Amerika moet kijken.

Spreekt voor zich dat als die politieke tegenstander niet zou bestaan, dat hij dan ook niet geelimineerd zou moeten worden.

good point piet.

lombas 4 maart 2007 23:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kay-gell (Bericht 2490659)
Blijft nog altijd de hypocrisie dat ze er pas zelf klacht bij ingediend hebben.

Het CGKR is een teken van vrijheid? Tiens, wat een amuse gueule.

Zoveel vrijheid verdedigen ze nu ook weer niet. Hun gehele migranten dinges is schabouwelijk, en dan spreken we nog niet over de rest.

Kay_ 4 maart 2007 23:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door born2bewild (Bericht 2490674)
Natuurlijk, want het enige doel van dat centrum is de eliminatie van een politieke tegenstander. Een praktijk waarvoor je normaal gezien richting Zuid-Amerika moet kijken.

Spreekt voor zich dat als die politieke tegenstander niet zou bestaan, dat hij dan ook niet geelimineerd zou moeten worden.

good point piet.

Is Feryn dan ook een politieke vijand?:lol:

Kay_ 4 maart 2007 23:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lombas (Bericht 2490719)
Het CGKR is een teken van vrijheid? Tiens, wat een amuse gueule.

Zoveel vrijheid verdedigen ze nu ook weer niet. Hun gehele migranten dinges is schabouwelijk, en dan spreken we nog niet over de rest.

Dat was het punt ook niet.
Het VB predikt vrijheid maar is zelf wel voor de afschaffing van wat hen niet aanstaat/uitkomt.

born2bewild 4 maart 2007 23:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kay-gell (Bericht 2490672)
Toch niet, het CGKR is belangrijk ook voor gehandicapten,

Veel respect voor Verhofstadt en zijn bende heb jij ook niet he

Pietje 4 maart 2007 23:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kay-gell (Bericht 2490672)
Inderdaad, dat hebben ze nu ook duidelijk laten zien.

Toch niet, het CGKR is belangrijk ook voor gehandicapten, het treedt ook op tegen mensenhandel, huisjesmelkerij,...

Soit, mij stoort het CGKR allerminst. Mijn vrije meningsuiting is sinds haar oprichting nog op geen enkel moment beknot geweest.

born2bewild 4 maart 2007 23:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pietje (Bericht 2490747)
Soit, mij stoort het CGKR allerminst. Mijn vrije meningsuiting is sinds haar oprichting nog op geen enkel moment beknot geweest.

Piet, als dat uw criterium is dan stoort er u niks veronderstellen wij.

Kay_ 4 maart 2007 23:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pietje (Bericht 2490747)

Enkel degenen die zich schuldig maken aan het uitbuiten van vooroordelen.
De 'dragers van de vrijheid' zogezegd, die zelf alles wat hen niet aanstaat willen afschaffen.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:58.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be