![]() |
Annemans (Vlaams Belang) = schizofreen??
Ik kijk hier naar de herhaling van de Zevende Dag, en het valt op dat Annemans niets zinnigs zegt. Hij herhaalt vaak dezelfde woorden ("ideologie", "ideologisch"), lacht iedereen uit, stelt zich vijandig op. :oops: Ik zag een oude vrouw duidelijk geïrriteerd reageren.
Volgens mij zijn dit duidelijke tekenen van een vorm van schizofrenie: Steeds dezelfde teksten herhalen, paranoia,... |
Het viel best nog wel mee. Jammer dat je natuurlijk weer niets zegt over de andere drie aanwezige en dus zoals onze rechtse vriend Knuppel terecht zegt enkel fixeert op het VB en met die bedoeling naar hier komt.
Wat wil je nu dat we zeggen ? Dat Annemans schizofreen is ? Gerolf Annemans is niet schizofreen, dat is een psychiatrische ziekte dat niet zovelen treft en die zitten meestal niet in de politiek maar in instellingen. Annemans zit aan de top van een politieke partij, heeft denk ik een goed gevulde bankrekening, is intellectueel, kan het goed uitleggen, begeeft zich tussen de high-society :-P |
Citaat:
Iemand die een diagnose stelt door als symptoom een vermeende body linguage van een toehoorder te gebruiken...hoe zouden ze dat noemen in de psychologie? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb maar met een oog kunnen kijken ...
maar ik moest hem wel vaak gelijk geven. Voorbeeld: de vraag of het leefloon omhoog moet. Dat is inderdaad geen ideologische vraag. Iedereen in elke partij is akkoord dat het leefloon omhoog moet, in afwachting dat betrokkene iets beter vindt of kan aangeboden worden (werk namelijk). Persoonlijk had ik de indruk dat hij de enige intellektueel van het gezelschap was. De anderen zaten maar wat te pogen hun partij in het zonnetje te zetten. (Gennez was tweede beste, ok). Daarmee praat ik hem niet goed op een aantal ekstremistische standpunten van zijn partij. En tot slot: ik vraag me af wat de relevantie is van het volgende citaat uit de opening van deze draad, namelijk "Ik zag een oude vrouw duidelijk geïrriteerd reageren." Moby, zeg het ons !! Sedert wanneer worden politieke uitzendingen of politieke figuren het recht ontzegd om oude vrouwen duidelijk te irriteren??? Oude vrouwen en hun humeur, de maatstaf van goed bestuur !! |
Citaat:
Ten eerste moet de zender het toelaten en ten tweede moeten de tegenkandidaten akkoord gaan dat ze gaan debateren tegen een VB'er. Sommigen haken hierdoor namelijk af. Ik ken me best vinden in dat wij tegen zij verhaal, rebelerend tegen het establishment en zijn ouders en tegen de meelopers van de politiek correcte kudde. watjes zijn het die schrik hebben van een confronterend debat. Zonder het controversiele Vlaams Belang was politiek oersaai, toch zeker voor mij. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Schizofrenie is een complexe aandoening die niet samen te vatten valt onder "herhalen van identieke antwoorden en paranoia". Zo moet er onder andere sprake zijn van disfunctie van het dagelijks persoonlijk en sociaal functioneren, concentratiestoornissen en een waanstoornis.
Het lijkt me niet dat Dhr. Annemans daar last van heeft. Hij is gewoon een idioot. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:05. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be