Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Buitenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=65)
-   -   Terreurcellen in Benelux hebben chemische wapens (https://forum.politics.be/showthread.php?t=8266)

Antoon 15 januari 2004 17:49

Citaat:

Terreurcellen in de Benelux, Duitsland, Frankrijk en Engeland zijn in het bezit van chemische wapens. Deze massavernietigingswapens komen in die landen in 'verhevigde mate' voor, zo hebben diverse Nederlandse media donderdag gemeld onder aanhaling van informatie die de Israëlische veiligheidsdienst Mossad heeft doorgespeeld aan Europese zusterdiensten, waaronder de Algemene Inlichtingen-en Veiligheidsdienst (AIVD) in de Nederland.
Medewerkers van de AIVD zouden onlangs een bezoek hebben gebracht aan het hoofdkwartier van Mossad in verband met deze ontwikkelingen. Er zou volgens de AIVD geen sprake zijn van een 'actueel en dreigend gevaar'.
Moeten wij ons voorbereiden op het ergste?

maddox 15 januari 2004 18:58

Neen, Antoon, gewoon politiek korrekt doodgaan als er een Allah Ackbar schreeuwende idioot een watertoren binnendringt en de watervoorraad vergiftigd

ydde 15 januari 2004 19:38

Antoon:
Er zou volgens de AIVD geen sprake zijn van een 'actueel en dreigend gevaar'
ydde:
Zou de Heer Bush, president, ook ons niet van de smurfen en spa'ers kunnen komen bevrijden?

filosoof 16 januari 2004 03:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Antoon
Citaat:

Terreurcellen in de Benelux, Duitsland, Frankrijk en Engeland zijn in het bezit van chemische wapens. Deze massavernietigingswapens komen in die landen in 'verhevigde mate' voor, zo hebben diverse Nederlandse media donderdag gemeld onder aanhaling van informatie die de Israëlische veiligheidsdienst Mossad heeft doorgespeeld aan Europese zusterdiensten, waaronder de Algemene Inlichtingen-en Veiligheidsdienst (AIVD) in de Nederland.
Medewerkers van de AIVD zouden onlangs een bezoek hebben gebracht aan het hoofdkwartier van Mossad in verband met deze ontwikkelingen. Er zou volgens de AIVD geen sprake zijn van een 'actueel en dreigend gevaar'.
Moeten wij ons voorbereiden op het ergste?

Citaat:

Er zou volgens de AIVD geen sprake zijn van een 'actueel en dreigend gevaar'
niet panikeren: een leerling middelbaar onderwijs kan chemische wapens en explosieven maken op de keukentafel met vrij in de handel verkrijgbare producten, zelfs een geneesmiddel.. en dat is al zo sinds die wapens en explosieven uitgevonden werden...chloorgas, buskruit, schietkatoen,dynamiet etc....de lijst is te lang om op te sommen...
Dacht je nu écht dat dat allemaal ontwikkeld werd in gesofistikeerde laboratoria destijds? :lol:
De eerste WTC-aanslag werd zo gepleegd, het regeringsgebouw in Oklahoma werd ook met thuisgemaakte springstof opgeblazen...
Elk jaar is er wel een snotaap die een hand of zo verliest door te experimenteren met zelfgemaakte springstof (recent nog in een hamburgertent in Antwerpen ook....)
Néé ik vertel hier niet hoe, maar moeilijk is 't niet;: een kind kan het....

Antoon 16 januari 2004 10:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door filosoof

Je hebt gelijk. Maar er is een verschil tussen hier en daar een idioot die aan zoiets zou durven denken, en echte terreurcellen , zeg maar islamitische fundamentalisten met allah achbar zelfmoordneigingen. Want zij hebben als leitmotiv : laten we de ongelovigen massaal afslachten. Die zijn echt veel gevaarllijker, en daar gaat het in dit geval over.

dejohan 16 januari 2004 10:32

Chemische wapens? Hebben ze het nu over Hugo Coveliers zijn adem of Herman de Croo's veesten?

PAJOT 16 januari 2004 11:16

De islamitische terreureenheden moeten opgespoord en vernietigd worden, zonder hulp van de yankees! Alle moslimwijken dienen afgezet en uitgezuiverd te worden.

Antoon 16 januari 2004 11:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dejohan
Chemische wapens? Hebben ze het nu over Hugo Coveliers zijn adem of Herman de Croo's veesten?

:lol:

filosoof 16 januari 2004 13:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Antoon
Citaat:

Je hebt gelijk. Maar er is een verschil tussen hier en daar een idioot die aan zoiets zou durven denken, en echte terreurcellen , zeg maar islamitische fundamentalisten met allah achbar zelfmoordneigingen. Want zij hebben als leitmotiv : laten we de ongelovigen massaal afslachten. Die zijn echt veel gevaarllijker, en daar gaat het in dit geval over.

wat één idioot kan kunnen twee idioten misschien beter of vlugger...en als het geen fundamentalisten zijn, schieten er nog de nationalisten van diverse pluimage over: Basken, Ieren, Corsicanen, Koerden, de keuze is groot... Ook Pro Life/Pro Vita pleegde al aanslagen in de US en in Frankrijk.
En de CCC en de bende van Nijvel ook (Het zwartblok stak zijn eigen kot in brand om te doen denken dat het de "linksen" waren) niets nieuws dus.
Als we d�*�*r allemaal van moeten wakker liggen...

Spelev 16 januari 2004 13:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eichmann
De islamitische terreureenheden moeten opgespoord en vernietigd worden, zonder hulp van de yankees! Alle moslimwijken dienen afgezet en uitgezuiverd te worden.

Euh... [size=7]NEEN[/size]

filosoof 16 januari 2004 14:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AJL'er
Citaat:

Euh... [size=7]NEEN[/size]

AJL-er,
kleine correctie!
t'enige juiste antwoord aan die krankzinnige is[size=7] NEEN[/size] nog een beetje dikker dus :wink:

Darwin 16 januari 2004 15:07

Citaat:

niet panikeren: een leerling middelbaar onderwijs kan chemische wapens en explosieven maken op de keukentafel met vrij in de handel verkrijgbare producten, zelfs een geneesmiddel.. en dat is al zo sinds die wapens en explosieven uitgevonden werden...chloorgas, buskruit, schietkatoen,dynamiet etc....de lijst is te lang om op te sommen...

Oef. Ik voel me weeral gerustgesteld nu dat filosoof gezegd heeft dat we niet met gesofisticeerde producten maar wel door eenvoudig huis- tuin- en keukengerief gaan vergiftigd worden.

:?

filosoof 16 januari 2004 15:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Darwin
Citaat:

Oef. Ik voel me weeral gerustgesteld nu dat filosoof gezegd heeft dat we niet met gesofisticeerde producten maar wel door eenvoudig huis- tuin- en keukengerief gaan vergiftigd worden.

Darwin,
Jij zult je nooit gerustgesteld voelen :lol: :lol: :lol: :lol:
Kijk je elke avond onder je bed om te kijken of er geen allochtoon onder zit?
Heb je schrik in het donker?
Heb je de indruk dat men je volgt op straat?
Denk je dat je dokter mee in 't complot zit en je wil vergiftigen?
Denk je dat "de allochtonen" en "de islam" je aanvallen?
Heb je het gevoel dat het licht steeds expres op rood springt als jij aankomt?

Calle 16 januari 2004 15:44

Filosoof, hoeveel van de westerse terreurgroeperingen die jij hebt opgenoemd gaan over tot zelfmoordaanvallen ?

Bobke 16 januari 2004 17:00

Citaat:

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Darwin

Darwin,
Jij zult je nooit gerustgesteld voelen :lol: :lol: :lol: :lol:
Kijk je elke avond onder je bed om te kijken of er geen allochtoon onder zit?
Heb je schrik in het donker?
Heb je de indruk dat men je volgt op straat?
Denk je dat je dokter mee in 't complot zit en je wil vergiftigen?
Denk je dat "de allochtonen" en "de islam" je aanvallen?
Heb je het gevoel dat het licht steeds expres op rood springt als jij aankomt?

Dat laatste gevoel heb ik ook welleens.
Moet ik mij daar zorgen over maken? :lol:

Griffin 16 januari 2004 17:00

Citaat:

En alle Vlaams Blokkers gefouilleerd op verboden wapenbezit? Uw commentaar getuigt van weinig respect voor de democratie en de vrijheden waar we in dit land wel waarde aan zouden moeten hechten. U generaliseert en dringt mensen in hoekjes, plakt er eticketten op en handelt zoals uw illustere voorgangers in het Nazi-Duitsland van de jaren '30 - '40.
Leer onafhankelijk te denken en onderscheid te maken tussen mensen en rassen.

Griffin 16 januari 2004 17:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Calle
Filosoof, hoeveel van de westerse terreurgroeperingen die jij hebt opgenoemd gaan over tot zelfmoordaanvallen ?

Zonder dat ze zelfmoord plegen kunnen ze ook heel wat schade aanrichten, zou ik zo denken... :)

Pascal L. 16 januari 2004 17:04

Citaat:

Ik denk da'k nog liever ne sluier draag dan geschifte mensen als Eichmann te laten beslissen over de toekomst van onze maatschappij ...

Antoon 16 januari 2004 17:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pascal L.
Citaat:

Ik denk da'k nog liever ne sluier draag dan geschifte mensen als Eichmann te laten beslissen over de toekomst van onze maatschappij ...

:lol: :lol:

filosoof 16 januari 2004 22:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Calle

Calle,
Of het een zelfmoordaanval of een bom, brandstichting of "kneecapping" is, dat maakt een verschil idd, maar enkel voor de daders, niet voor de slachtoffers.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:24.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be