![]() |
Fis a papa...
Citaat:
|
Dus de prins kan weer rustig verder met frauderen?
|
welk verschil maakt dat nu ?
betaalden u en ik de marine ook al niet dan ? het blijft een kostenpost ... |
't zal wel 'fils �* papa' zijn zeker, ne fis patiné is wat anders.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
En wanneer wordt hij vervolgd voor fraude en diefstal?
|
Citaat:
|
L:"Papa,mag ik een paar miljoen om mijn villa te betalen?"
A: "Awel, waarom Laurenke? Komt g met uw geld niet toe misschien?" L: "Nee,papa. Ik ben toch zo een sukkelaarke :-( " A: "Allez,tis goed jongske hier pak t maar aan dat geld." |
De bibberkeunink betaald niks,wij betalen alles
|
Het geld komt uit het fonds van de Civiele Lijst van de Koning... geld van de staat... van u en mij...
Mooi gebaar. |
Citaat:
idd... Laurent heeft z'n villa, en wij draaien er voor op. Leve ons koningshuis |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Waarmee ik het gedoe rond Laurent zijn villa NIET wil goedpraten. Ik vind gewoon dat Anna een punt aanhaalt: het is en blijft een vestzak-broekzak-operatie. |
Citaat:
|
Citaat:
Het maakt wel degelijk iets uit dat Albert dat terugbetaald, maar niet voor ons. Wij betalen de koning, wij betalen de prins en wij betalen de Marine. Dus who cares? Het eindpunt is dat er door deze beslissing van albert er evenveel geld naar de royals gaan en evenveel geld naar defensie. Balans is in evenwicht. En buiten dat zou onze belasting geen blaas gestegen zijn, want alledrie (koning-prins-defensie) zijn op onze kosten. |
Citaat:
Maar is het niet hoogtijd dat laurent, een vermeende crimineel van gemeen recht, zich verantwoord voor fraude en diefstal? Enkel een rechtzaak kan duidelijk uitmaken in hoeverre hij in deze schuldig is, of weer niet. |
Citaat:
en dat terwijl Albert sprak van terugbetalen bij frauduleuze praktijken ... het is ontoelaatbaar dat dit geld niet uit het privé kapitaal van Albert komt. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:41. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be