![]() |
Volgesn The Independent is er in Londen een Soedanees aangekomen na een vlucht vanuit de VS met kogels op zak. Zou dat toch héél die cowboy-dingens in Washington met chief george Bubububuschka toch enkel maar een filmdecor zijn?
http://news.independent.co.uk/uk/cri...p?story=481367 |
Citaat:
|
Citaat:
Kunstof projectielen ? |
Citaat:
take of your watch, your shoes and your belt, empty your pockets, please, but keep up your pants: méér dan eens gehoord en gedaan :lol: maar ik zag ook de folder van wat in de geregistreerde baggage wél en niet toegelaten is: een ongeopende verpakking munitie is wel degelijk toegelaten (een wapen niet). Dat is dus een verklaring voor wat in Londen gevonden werd. |
Een ongeopende verpakking pistolen ook?
Amerikanen... wanneer zullen ze het leren? |
Citaat:
|
De vlam erin zetten, misschien? (Kogels van tegenwoordig durven al eens ontploffend te zijn, dus gevuld met springstof).
|
Citaat:
|
Bwoa als ge daar is mee zwaait is het genoeg om een paar hartaanvallen bij bejaarde reizigers uit te lokken... Of een reactie van een Texaanse medepassagier, die denkt dat hij Amerika zou kunnen redden door op de vuist te gaan en de kerel de nek om te draaien...
|
vergeet niet dat die munitie dan in de bagageruimte reist, ver buiten je bereik...
|
Citaat:
|
Citaat:
Logisch gezien kan dat mits aanvraag of bijzondere verpakking.Ik weet eerlijk gezegd niet meer of de folder "guns", "firearms" of "handguns" vermelde en of er verwezen werd naar een bijzondere toestemming, juist dat zinnetje over ongeopende verpakkingen munitie is me opgevallen. Mijn vrouw had een nagelschaartje van 10cm in haar handtas, en d�*t werd aangeslagen... Ik kan met blote handen meer schade aanrichten dan mijn vrouw met d�*t schaartje :) De logica en het gezond verstand leken niet echt mee te spelen... |
Citaat:
|
Citaat:
Zoiets als in België; wapens ongeladen in slotvaste koffer, munitie afzonderlijk verpakt ? |
Het is wel merkwaardig dat men 'wapens' als kleine nagelschaartjes afneemt om enkele meters na de controle glazen flessen te verkopen.
Ik wordt vele liever aangevallen door iemand met een klein schaartje dan door iemand met een stukgeslagen whiskyfles (ik vind dat trouwens ook zonde van de whisky. Coekie |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:17. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be