![]() |
Ondankbaarheid ondanks asiel!
Citaat:
|
En welk punt wil u hiermee aantonen? Welke maatschappelijke discussie wens u hiermee te starten? Of gaat het u enkel om opruien?
|
onmiddelijk op transport zetten op zijn kosten terug naar de heimat...
|
Citaat:
|
Citaat:
Mijn opmerking is niet naïef, het is gewoon de weergave van wat er op dit forum verstaan wordt onder 'op een juiste manier' een nieuw onderwerp starten. |
Citaat:
Sommige forumgangers moeten inderdaad geholpen worden. Mijn verontschuldigingen dat ik daar geen rekening mee hield... |
Citaat:
|
Tja wat dacht je dan van de "vlaming"? Dat mag in belgie doen en zeggen wat hem wil en dan is hem nog ondankbaar
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Geen citaat uit het Vlaams Belang-programma, maar het besluit van een wetenschappelijk onderzoek, zoals geciteerd in De Standaard van vandaag ! In België hangt het er allemaal van af wie bepaalde voorstellen formuleert, om te weten of zij ‘maatschappelijk’ aanvaardbaar zijn, blijkbaar. Teveel ‘elementen’ van de groeiende groep illegalen belandt in de criminaliteit, aldus de onderzoekers. Als het Vlaams Belang echter met deze stellingen naar buiten komt Karen De Cock, strategisch analyste van de coördinatie- en studiedienst Brussel/Asse, schreef in het jongste nummer van het Politiejournaal – Politieofficier, het Belgische politievakblad, de conclusies neer van een studie naar de ervaringen van leden van zogenaamde rondtrekkende daderbendes, meestal van Oost-Europese origine. Je gelooft je eigen ogen niet! “Uit het intern onderzoek bleek dat de helft onder hen eerst in België asiel had aangevraagd, maar dat werd meestal geweigerd. Slechts drie van hen verbleven legaal in ons land”. |
Citaat:
Zoals voorgaanden ook al zijden: leer discusiëren en doe het op niveau! Citaat:
En dit zegt iemand die zelf het asielbeleid in vraag steld... maar daarover liever discusieerd in topics die hoger liggen qua niveau ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
Maar een goede zinsstructuur en juist geschreven woorden vindt ik ook noodzakelijk in een discussie, en ik denk niet dat je commentaar gaat krijgen als je eens mist met dt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dergelijke lieden moeten meteen het land uitgeschopt worden nadat men alle mogelijke gegevens heeft opgetekend betreffende zijn identiteit, vingerafdrukken enz. Zo iemand kan enkel in aanmerking komen om in de gevangenis van het land van herkomst gegooid te worden. Een asielzoeker die een brood steelt, tot daar aan toe. Zoiets, neen. Volgens jou dient ons land en onze gemeenschap om alle gespuis uit de verschillende werelddelen hier onderdak en een goede ontvangst te waarborgen? Hoe kom je erbij... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:54. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be