Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Buitenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=65)
-   -   De foto's van Saddam zijn 'echt'. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=8303)

Antoon 16 januari 2004 16:43

Eerst dacht men aan trucage. Maar volgens overheids-medewerkers zijn de foto's die op het internet verschenen getoetst aan de foto's van het Pentagon, en ze blijken inderdaad echte foto's te zijn. De fotograaf zou een soldaat of een tolk kunnen zijn.

Citaat:

New photos taken after the capture of Saddam Hussein are circulating on the Internet. Pentagon officials did not release the pictures and would not verify their authenticity, but a senior U.S. government official said they appear to be genuine.

[size=2]
Saddam is shown after the former Iraqi dictator was pulled from the
"spider hole" where he was hiding[/size].

[size=2]Dozens of military personnel watch as Saddam is led into one of his
former palaces in Baghdad that is now a military headquarters.[/size]

[size=2]The photos appear to have been taken by someone in, or working
closely with, the U.S. military at the time of the capture.[/size]

[size=2]Although CNN has not independently verified the authenticity or
source of the photos, they appear genuine, according to a senior
U.S. government official.[/size]

parcifal 16 januari 2004 16:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Antoon
Het is geen nieuws meer. Saddam is gepakt, dat was fantastisch nieuws, heeft een aantal dagen (weken) in het nieuws gestaan, maar nu is het reeds 'oud-nieuws'.

Wel consequent blijven hé Antoon...

Antoon 16 januari 2004 17:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Antoon
Het is geen nieuws meer. Saddam is gepakt, dat was fantastisch nieuws, heeft een aantal dagen (weken) in het nieuws gestaan, maar nu is het reeds 'oud-nieuws'.

Wel consequent blijven hé Antoon...

Oh, maar dat ben ik ook. Kijk, de arrestatie van Saddam is geen nieuws meer. Het verhaal van de foto's ervan wel. Het gaat om foto's op het internet die nog vorige week in kranten werden afgedaan als 'vals', en vandaag zelfs op CNN te zien zijn, omdat ze uiteindelijk 'echt' blijken te zijn.

Bovendien geeft het bekijken ervan een waar gevoel van tevredenheid. En dat wilde ik jou niet ontnemen. :wink:

Descartes Jr 17 januari 2004 11:00

En, nog altijd even fier op "uw beste president ooit", Antoon ? ;)

Dat was hij wis en zeker .. voor firma's als Halliburton, Exxon, Mobil, ..... :roll:

Tantist 17 januari 2004 12:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Descartes Jr

Dat was hij wis en zeker .. voor firma's als Halliburton, Exxon, Mobil, ..... :roll:

Wat komt die giftige opmerking HIER doen?

Descartes Jr 17 januari 2004 12:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tantist
Citaat:

Ja zeg, moet ik er een tekeningske bijmaken ? Lees bedoelde topic van Antoon eens ;)

filosoof 17 januari 2004 13:38

Citaat:

Citaat:

Is dat zo giftig? imho is het een vaststelling

Turkse Nederlander 17 januari 2004 13:54

Ik vraag me af of iemand in 5 maanden tijd zo'n baard kan laten staan.

filosoof 17 januari 2004 13:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Turk4Ever

Ik kan dat ook niet, maar ik heb daar geen complexen over...

Antoon 17 januari 2004 17:54

Citaat:

Citaat:

Och, ik ben het gewoon. Dat zijn de slechte verliezers.

BTW: De 'job approval ratings' van begin dit jaar (60% tevreden over Bush) heeft zich deze week weer eens bevestigd. Opnieuw 60%. :wink:

Seba 17 januari 2004 19:05

Citaat:

laat de complottheorieën maar beginnen :lol: :lol:

Descartes Jr 17 januari 2004 20:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Seba
Citaat:

laat de complottheorieën maar beginnen :lol: :lol:

Hij gebruikte Aloë Vera ? :roll: ...

Tantist 17 januari 2004 23:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door filosoof
Citaat:

Is dat zo giftig? imho is het een vaststelling

Als dat al zo zou zijn, wat komt dat hier doen bij die foto's van Saddam? Als ik een aantal kiekjes plaats van Hugo Claus, gaat u toch ook niet beginnen mekkeren over de activist Paul Van Ostaijen? Of wel? Maar dan snap ik de link ni...

Descartes Jr 18 januari 2004 00:17

Citaat:

Als dat al zo zou zijn, wat komt dat hier doen bij die foto's van Saddam? Als ik een aantal kiekjes plaats van Hugo Claus, gaat u toch ook niet beginnen mekkeren over de activist Paul Van Ostaijen? Of wel? Maar dan snap ik de link ni...

Is Bush dan niet verantwoordelijk voor de toepassing van de mensenrechten voor zijn krijgsgevangenen ?

Wat staat er op die foto ? Een onteerde Saddam. Niet meer en niet minder. En Antoon is er fier op. Net zo fier als op zijn bewierookte president Bush (zie zijn eigenste topic over dit onderwerp)

Je hoefde de link echt niet ver te gaan zoeken. 't Was nie moeilijk, 't was zelfs gemakkelijk !!! ;)

Tantist 18 januari 2004 01:03

Citaat:

Citaat:

Is Bush dan niet verantwoordelijk voor de toepassing van de mensenrechten voor zijn krijgsgevangenen ?

Wat staat er op die foto ? Een onteerde Saddam. Niet meer en niet minder. En Antoon is er fier op. Net zo fier als op zijn bewierookte president Bush (zie zijn eigenste topic over dit onderwerp)

Je hoefde de link echt niet ver te gaan zoeken. 't Was nie moeilijk, 't was zelfs gemakkelijk !!! ;)

Alleen ben je nogal tendentieus bezig. George W. Bush heeft Saddam zijn baard niet laten groeien, dit zijn foto's direct na zijn arrestatie, in de toestand hoe men hem vond. Naar ik gehoord heb, heeft men hem daarna geschoren etc.

Of is hij onteerd door hem te arresteren? Moest men hem laten lopen?

Allez manneke, ik ben ook geen oneindige fan van den Bush, maar dit was zo vol haat geschreven dat ik het echt nodig vond er op te reageren. Give yourself a break...

Descartes Jr 18 januari 2004 01:07

Citaat:

Citaat:

Alleen ben je nogal tendentieus bezig. George W. Bush heeft Saddam zijn baard niet laten groeien, dit zijn foto's direct na zijn arrestatie, in de toestand hoe men hem vond. Naar ik gehoord heb, heeft men hem daarna geschoren etc.

Of is hij onteerd door hem te arresteren? Moest men hem laten lopen?

Allez manneke, ik ben ook geen oneindige fan van den Bush, maar dit was zo vol haat geschreven dat ik het echt nodig vond er op te reageren. Give yourself a break...

I'll give myself a break ;)

Leg mij intussen eens uit welke de menselijke prestaties waren van GWB !

PS : niet degene die de US-Fox/CNN-media rondstrooien hé ! De échte ! ;)

Tantist 18 januari 2004 01:16

Wat hebben de menselijke prestaties van GWB hiermee te maken? Het zijn gewoon foto's van Saddam. Niet meer, niet minder. Antoon heeft zelfs GWB niet vermeld (voor ene keer toch niet).

Descartes Jr 18 januari 2004 01:24

Nutteloze discussie.

Ik laat de verstokten maar verder sabbelen op hun stukje hout.

Slaapwel ;)

Tantist 18 januari 2004 13:00

Wat een hovaardigheid zeg!

Meneer kan zijn haat niet verbergen voor die debiel uit Amerika, en dan zou het de rest zijn die "raar" doet... GWB was nu eens niet the issue hier. Geen wonder dat Vivant nog zo'n kleine partij is.

Descartes Jr 18 januari 2004 20:50

Ik herhaal mijn vraag (geeeeuw ...)

Wat waren de 'menselijke' verwezenlijkingen van Mr GW Bush ???

(Zeg nu niet 'naar Mars vliegen' hé !)

PS : uw onderhuidse haat tegen de rechtschapen, helder denkende, Vivanters is intussen reeds overmatig bekend.
Laat nu eens zien dat je echt een eigen mening kan ontwikkelen zonder alweer het conflict te moeten opzoeken en de ander af te breken ! ;)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:25.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be