![]() |
Een Nederlandse man uit Baarn heeft een echtpaar vermoord. Hij heeft 4 jaar lang in hun auto rondgereden en hun tuin verzorgd. Hij is nu pas opgepakt. Het echpaar was begraven in de kinderboerderij van de man.
|
Citaat:
"Tuinman we love you" zongen ze allen in koor. |
Citaat:
Turk heeft het nog steeds niet begrepen geloof ik. :wink: |
Citaat:
spontaan braken er rellen uit met autochtone jongeren die vonden dat de tuinman onschuldig was en dat het echtpaar het zelf uitgelokt had. :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat niets zegt over hun manier van discussiëren, vanzelfsprekend, doch wil ik toch wel die nuance plaatsen. We komen immers niet zo vaak in conflict met de Turken als met de moslims en als we dat wel doen, is het verre van zo hevig als tegen een islamiet. Indien we dat wel zouden doen, zou de mening misschien verschillen? (Maar nog altijd zeg ik niets over hun manier van discussiëren) Dit is natuurlijk slechts een vage indruk die ik heb. |
Citaat:
Hij voelde zich onderdrukt en uitgesloten. Trouwens,hij heeft toch maar mooi die tuin altijd verzorgd en benzine in de auto gedaan,zonder vergoeding! :lol: Allez,hopelijk krijgt hij geen zware straf...i love you tuinman :? |
Citaat:
|
Citaat:
Ik veronderstel dat Turk4Ever een discussie op gang wilt trekken over inhoud en niet over vergelijkingen maken tussen forumleden. Verbeter mij indien ik me vergis. |
Citaat:
|
Citaat:
Maar blijkbaar genoeg heb je zelfs dat niet door. |
Ik daag je uit om alles boven te halen waaruit je kan afleiden dat ik de AEL aanbidt.
Nog altijd zijn ze ervan overtuigd dat ik tot die "andere" gemeenschap behoor :wink: Wat zijn jullie toch lieve goed gelovige mensen! :D |
Citaat:
|
alé vooruit, en nu de citaten van de AEL-aanbidding graag..
|
Da's werk voor Seba. Hij heeft gelijk hoor, daar niet van, maar voor jullie heb ik geen tijd om te zoeken in de vorige berichten.
|
Hij heeft het nogal voor een islamitisch schoolnet. Duidelijk een standpunt van de AEL van Cha Cha.
|
Citaat:
|
Ik denk dat Mustapha een Berber Marokkaan is.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:09. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be