![]() |
dedecker
Lijst Dedecker heeft de nodige handtekeningen gekregen.
Goed zo. We kunnen alleen maar bewondering en Respect hebben voor de moed, de rechtlijnigheid en het doorzettingsvermogen van deze man . Hij doet het allemaal op eigen kracht . Hij schopt een geweten aan de traditionele huisjes doch hij heeft ook een soliede dossierkennis en een duidelijk ekonomisch programma. Te noteren valt dat hij de steun gekregen heeft van Jacinta De Roeck, en van het Vlaams Belang. Te betreuren valt dat hij van geen enkel andere politieke partij steun gekregen heeft. In het democratisch landschap heeft een lijst Dedecker meer dan zijn plaats. |
Die man is even rechtlijnig als de piste van 't Kuipke.
|
Citaat:
|
Citaat:
De enigste consistentie in de handelingen van Dedecker is zijn bezorgdheid voor zijn eigen sociaal hangmat. |
Citaat:
Het toebedelen komt na het eigenen door de machthebbers(wapens,leger en politie dienen de machtigen)van grond en diens meer,ze doen dan sociaal maar zijn het niet. |
Citaat:
|
Citaat:
*kutsmiley* |
kan allemaal zijn, maar ik vind mij persoonlijk heel goed terug in zijn programma.
De VLD heeft lang genoeg het zot met de mensen gehouden. Ze kunnen den hof af. |
Mijn waarde forumwormpjes,
Gelieve hier verder te discussiƫren. http://forum.politics.be/showthread.php?t=82894 Bedankt. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:41. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be