![]() |
Hoe kunnen we de duivensport terug bekend maken?
![]() Citaat:
Er komen zelfs Chinezen onze topduiven wegkopen...wanneer gaan we deze sport terug opwaarderen? Er valt zelfs geld mee te verdienen en het sociaal aspect mag zeker niet uit het oog verloren worden. |
Als we de jeugd nu eens uit de discotheken en afterclubs halen, en die gezamelijk naar de plaatselijke duivemelkers-staminee sturen... dan kunnen ze ermee kennismaken... en is de bierindustrie gered :-P
|
Als we u nu allen eens negeerden?
|
Sport ????????
|
Misschien verdwijnt het wel gewoonweg omdat het onnozel en obsessief is?
|
Ik hou ook veel van duiven.
Zo lekker bruin gebraden en liefst met een stukje roquefort in hun kont. |
Nu de chinezen over de technologie beschikken om duiven op afstand te besturen middels radiografische afstandbediening is het hek helemaal van de dam vrees ik. (bron)
|
Laten uitsterven die handel.
|
ja, en laten we het gansrijden ook opwaarderen.
of het smijten van katten van de toren in ieper. of stijf marcherende fanfarekes en majorettekes van �* links-rechts, links-rechts, één-twee, één-twee... nog zo'n schoone vlaemsche tradities waarvan rechts het verdwijnen zo betreurt? :roll: |
Leer de jeugd dat daar veel geld mee is te verdienen door u duiven aan de jappen de verkopen. En ge hebt terug duivenstront overal waar ge komt.
|
Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=-0KnQqtqmFU |
steek wa epo in die duiven hun gat en ge hebt een extreme sport. Trekt altijd jong volk aan
|
de duiven kanten niemendalletjes aantrekken, sex werkt altijd! :-D
|
Volgens mij is duivensport een flauw excuus om pinten te gaan pakken. Alsof ge daar een excuus voor nodig hebt... :-)
|
Citaat:
|
En weer meer "duivenliefhebbers" die hun verlorengevlogen beestjes niet komen halen, diegene die te lang wegblijven de nek omdraaien en alle katten uit de buur vergiftigen? up yours !!
Jazeker, kom hier maar eens miauwen !!! |
De duif is dood!:-(
![]() |
Eén antwoord: TETTEN!
|
door ons gebid in te duwen wanneer we erover praten
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:47. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be