![]() |
Na Wetteren > Wortegem-Petegem
Citaat:
|
Citaat:
Ja, mooi toch, onregelmatigheden bij de stembusgang worden kordaat aangepakt. |
Maar hoe komt het toch dat de raad voor verkiezingsbetwistingen de eis verworpen heeft?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Pffff, (toekomstige) fouten voorkom je ook door fouten direct op te lossen. |
Citaat:
|
:lol:
Maar allez staat nochtans in de kieswet dat een arts die kandidaat is GEEN papieren voor volmachten mag schrijven |
Pertinente vraag (ook voor Wetteren trouwens)
alle beslissingen die genomen zijn tussen de installatie van de huidige gemeenteraad en vandaag. Zijn die rechtsgeldig? Kunnen die niet aangevochten worden? |
Citaat:
:thumbsup: |
Citaat:
Ik stel vast dat de inbreuken die worden vastgesteld worden aangepakt. Goed zo. Meer is er daar niet aan. |
Citaat:
Ze liggen hopeloos achter op belangrijke dingen en nu begin ik te begrijpen waarom! Als het letterlijk in de wet staat moet men daar toch niet zo moeilijk voor doen... |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Al wat ik weet is dat op dit moment in Wetteren de oude gemeenteraad weer vergadert. Er is trouwens nog veel onduidelijk, ik ken mensen die ondertussen verhuisd zijn en niet meer in Wetteren wonen.... Ik vind het al bij al goed dat men kordaat optreedt hoor. |
Eens zien of de electorale resultaten fel zouden veranderen, kan in zekere zin frustratie opwekken bij mensen. Ik denk dan aan mensen die tegen de stemplicht zijn, die de politiek niet volgen en plots horen dat ze terug Zondag zich moeten verplaatsen om te gaan stemmen (anders boete).
De Vlaams Belang afdeling Wolvertem-Petegemmag mag dus in gang schieten om te maken dat ze beter doen dan vorige keer. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:02. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be