![]() |
Freya Van den Bossche wint eerste Fabiola Cup
Al even erg als de reportage van de RtbF
Citaat:
Alsof de kip Freya Van den Bossche enige toegoegde waarde biedt aan één of andere vrouwenbeweging ... |
Citaat:
Voorbeeldfunctie, een vrouw die een hoge functie bekleedt? Overigens kan je de voorkeur van het publiek moeilijk gaan veroordelen hé?:lol: |
"De grootste financiële manager van het land"... :-P
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat ook ja :-D |
Citaat:
Hoe kon je stemmen? Tussen welke kandidaten ging het? |
De eerste prijs was een sprookje van Fabiola!
|
Wie is Emma?
|
Citaat:
|
"Het is toch niet omdat ik op Fabiola lijk dat ik die prijs win?"
Grove steek naar Fabiola haar uiterlijk :-P Toont aan dat chichimadam Freya enkel bezig is over haar uiterlijk, ze had al schrik dat de mensen zouden denken dat ze op Fabiola leek of dat het daarom was dat ze de prijs won. Eenmaal die jongens groot zijn gaan ze niets anders dan slechte dingen lezen over hun mama op internet. |
Citaat:
ge betaalt er nochtans (belastingen) voor ;) Is nochtans op de véé R tééé BigBrother is terug begonnen en daar gaat een stukje afgeneukt worden :cheer: |
Citaat:
|
Citaat:
Jezus, ik hoop toch echt dat dat een grap is, ... Het beste argument tegen vrouwenemancipatie is toch wel net Freya zeker, ... |
Waarom moest er überhaupt een politica gekozen worden?
... Yep , er zijn verkiezingen in aantocht. |
Amai, ik zou toch wel voor Inge Vervotte kiezen hoor. Freya Van den Bossche moet nog leren zelfstandig potje gaan.
|
![]() Als je op Donna een prijs krijgt ben je van een bedenkelijk laag niveau! |
Ik snap die verkiezing TOTAAL NIET. Freya verkozen? Waarvoor? Tweede plaat Kim Clijsters, jazeker, Freya is beter, laat me nie lachen. Er zijn verkiezingen in aantocht, zoveel is duidelijk.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:05. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be