![]() |
VB-Kamerlid Guido Tastenhoye is overleden
do 08/03/07 - In Deurne is Kamerlid Guido Tastenhoye van Vlaams Belang overleden. Dat meldt zijn partij.
De 47-jarige Tastenhoye overleed in zijn huis in Deurne. Hij kampte al langer met gezondheidsproblemen. De politicus was journalist bij Gazet van Antwerpen voor hij in 1999 in de politiek stapte. Vorig jaar haalde Tastenhoye het nieuws toen hij lobbyde om een uitgewezen Kazachs gezin dat al zes jaar in België verbleef, een verblijfsvergunning te geven. Dat gebeurde tegen het standpunt van Vlaams Belang in. Hij werd daarvoor op de vingers getikt door de partijtop. In oktober nam Tastenhoye nog deel aan de verkiezingen, maar hij paste voor een zitje in de gemeenteraad van Antwerpen en de districtsraad van Deurne. In de Kamer zal Tastenhoye worden opgevolgd door Paul Meeus. VRT. Hoewel hij als journalist werkte bij GVA, vind ik er nergens iets van terug op hunne site. Ook HLN maakt er geen berichtgeving over. :evil::evil::evil: |
47 jaar, da's wel vroeg eigenlijk...
|
Wie ?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Mijn condoléances aan zijn familie en vrienden.
|
Citaat:
|
Citaat:
Alleszins innige deelneming en RIP. |
Zelfde bril als K. Dillen ?
Ik vernam het op het VTM nieuws
bedankt voor je actieve werk dat je deed voor het VB. We verliezen hier een trouwe partijsoldaat en dat op relatief jonge leeftijd (47 jaar!) Ik kan best begrijpen dat er straks juichende linkse reacties komen, echter die waren er ook langs rechtse kant toen freya een miskraam kreeg. Een VB hater en blokwatcher vind dat in zijn binnenste niet erg maar om 'menselijk' en 'tactvol' over te komen zeggen ze natuurlijk niet wat ze echt denken. Moest het Herman De Croo zijn of een politiek correct iemand dan waren er al meer dan 100 replies, nu zwijgen ze als vermoord. RIP Guido Tastenhoye ![]() |
Rust In Vrede, Guido.
|
Citaat:
|
1) Ik ken die man niet
2) Als ik voor iedereen die sterft condoleances moet intikken ben ik hele dagen bezig en ik denk niet dat hun familie dit hier gaat lezen. 3) Er is geen onderscheid tussen links en rechts als er iemand overlijdt. |
Citaat:
Als er dan ook linksen zouden zijn die staan te juichen omwille van het vroeg heengaan van Tastenhoy, dan vind ik dat ze een overduidelijk gebrek hebben aan daadwerkelijke menselijkheid. |
Citaat:
|
Ik sta niet bekend als een liefhebber van het VB maar ik wens hen zeker de dood niet toe. Vooral niet op zo'n jonge leeftijd. Mijn deelneming aan zijn familie en vrienden.
Heb net vernomen dat het om zelfmoord zou gaan. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Bij GVA, (schaamt men zich, denk ik) om een vermelding te maken dat de man ooit voor die krant gewerkt heeft. |
mijn oprecht medeleven voor de familie, Vlaanderen verliest een oprechte en warme man die zijn eigen carrière opzij zette ten dienste van de Vlaamse ontvoogdingstrijd.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:54. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be