![]() |
Flahaut chartert helikopter voor film Al Gore
Citaat:
|
Met nen heli rondvliegen is natuurlijk wreed plezant, alleen spijtig dat het nogal duur is, ...
ja Air Flahaut noemt nie voor niets Air Flahaut hé... |
Als de zeemacht 175.000 euro mag betalen voor de villa van de Lorre, mag Flahaut toch wel eens naar de cinema gaan zeker. Dat kost maar 5.000 euro.
|
Alles voor de bescherming van het milieu, nietwaar!
|
Een minister van defensie gebruikt eens een heli om zich te verplaatsen. Dit is wellicht de eerste keer in de geschiedenis van de mensheid dat dit voorkomt.
|
Citaat:
|
Nee. En 5.000 Euro voor een retourvluchtje Bierset-Evere-Hasselt, daar ligt ook niemand wakker van.
|
Wat zijn Vlamingen toch onverdraagzaam.
|
Citaat:
Wel als het is om naar ne millieu film te gaan kijken hé, ... ;-) Best wel grappig die flahaut alleen dat het altijd nogal dure grappen zijn... |
Maar die mens bedoelde dat goed.
Je hebt leerlingen die met de fiets naar de film van Al Gore gaan kijken ipv met de auto of bus, en hij dacht : ik doe dat ook niet de auto. Flahaut denkt ook aan het milieu.;-) |
Citaat:
|
Citaat:
De man had misschien beter een wagen kunnen gebruiken maar om nu al die tralala te maken omdat een minister van defensie een verplaatsing maakt met een heli gaat me er over. De bus. yeah right. Ge wordt toch geen minister van defensie om zoals iedere schooier de bus te moeten pakken. ;-) Eigenlijk toont het gewoon de hypocrisie aan van heel het politiek establisment als het gaat over klimaatverandering, inclusief uiteraard Al Gore die meer energie verbruikt dan een heel trailerpark red-necks samen. De keffertjes van Groen! die maar al te graag mee zouden draaien in dat systeem zullen daar niet veel aan veranderen. |
Citaat:
De ironie van het lot is wel dat meneer gaat kijken naar een film over het milieu. Zelfs Laurent weet dat je dan best je Ferrari thuis laat en je Smartje uit de kast haalt. |
Citaat:
Citaat:
|
Een Agusta-helikopter is dat soms toeval of stond die nog op het ps hoofdkwartier.
|
Citaat:
|
Citaat:
Een film gemaakt door iemand die meer gassen uitstoot dan al de varkens in mijn dorp samen. ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
Worden de helicoptervluchten van zakenlui betaald door u en ik? |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:16. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be