![]() |
Verandering van nick
Geachte moderatoren,
Deze vraag zal wel vaker gesteld zijn, maar hoe kan ik mijn nick laten wijzigen? De reden waarom ik deze vraag stel, is als volgt: mijn nick (Cynikus met k) lijkt teveel op die van Cynicus (met c), plus het feit dat wij min of meer dezelfde plaats op het politieke centrum innemen, hetgeen maar al te vaak tot onnodige verwarring onder de overige leden leidt. Alvast bedankt voor uw antwoord! |
Tja, ik snap de verwarring. Soms zou ik ook wel eens graag van naam veranderen.
|
Moderatoren? Iemand?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Lof der Zotheid Bedankt! |
Dat is geregeld.
mvg, Arnold. |
Citaat:
|
kan iedereen dat zomaar regelen ? of is dat puur willekeur ? ;-)
|
Citaat:
|
Mijn naam schijnt iedereen maar te vervormen. Blijkbaar breekt bij sommige de mond open, als ze uit proberen te zoeken hoe ze het moeten uitspreken en ze typen het ook amper correct. Ik dacht anders dat de figuur historisch genoeg bekend was, maar heb me vergist.
|
Zou het mogelijk zijn om mijn nick CHIPIE te veranderen in Chipie of Chipke (ik ben zo'n zachtaardig diertje en CHIPIE klinkt alsof ik een soort Stalin ben)?
Dank bij voorbaat. Chipke |
Citaat:
|
Ik moet zeggen dat ik het behoorlijk verwarrend vind dat we hier een Duvelke en een Duveltje hebben.8O 8O
|
Citaat:
Het perfecte bewijs dus dat ze voor verwarring zorgen! |
Citaat:
http://forum.politics.be/member.php?u=7350 Tja, het is duveltje382 maar geen hond die op dat getal let. :| |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:59. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be