![]() |
Gematigde posters?
Ik weet niet zo goed waar het moet, hier dan maar.
Voor zover ik hier kom, heb ik de indruk dat het al te vaak (extreem)links tegen (extreem)rechts is. Zijn er ook iets meer gematigde posters op het forum? Op zich geen probleem met beiden, maar de discussies zijn haast altijd dezelfde. Nog iemand die dit opvalt? Iemand die zich hier bekend wil maken als eerder gematigd? U post hier daarover maar wat u wilt, het staat tenslotte bij 'koetjes en kalfjes' |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het probleem is misschien wel dat er inderdaad veel mensen zijn die reeds overtuigd zijn van het gelijk nog voor ze beginnen aan de discussie.:? Wijziging : het is me wel al opgevallen hoe de "meer exotische partijen" hier veel meer aanhang hebben dan de drie "heel traditionele". Vlaams Belang , NVA,.. hebben hier duidelijk veel aanhang. Aan de andere kant heb je LSP en BUB, partijen waar ik wel nog nooit van gehoord had voor ik op dit forum kwam. Ik kan me niemand voor de geest halen die met een avatar van SPA, CDV of VLD rondloopt.:-o (Behalve Patriot!) |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Veel NVA'ers en VB'ers zijn daar vaag over (zie de forumsessies). Ik denk dat de meesten het eens zijn dat Vlaanderen eerst onafhankelijk moet. Ben ik nog vergeten : de Brusseldumpers (Zeno! is daar een voorbeeld van) en zij die Brussel kost wat kost willen behouden en Brusselaars "Vlamingen" noemen. Maar ook die vliegen mekaar toch niet zo erg in de haren. Citaat:
|
Man man man, veel te serieus voor K&K ik krijg er hoofdpijn van.:-D
|
Citaat:
|
Citaat:
ssst ... dat is onze verborgen agenda, hou dat nog wat stil, Kim, eerst Vlaanderen onafhankelijk. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Gelukkig ben ik geen extremist.
|
Citaat:
|
Hier klopt men aan het juiste deurtje,ik ben een gematigde poster !!!:-P
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb linkse trekjes, maar ook behoudende en patriotistische trekjes.
Toch stem ik altijd links, eergisteren nog op de SP. Als ik Vlaming zou zijn (ik ben Nederlander) zou ik nooit op het VB stemmen, maar waarschijnlijk op N-VA. |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Anyway...ik ben zeer gematigd...de gematigdheid zelve :-):lol: who gives a fuck...moesten er hier veel gematigden zitten zou het hier niet zo druk zijn. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:02. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be