![]() |
Eigennieuws eerst!
Het VTM-nieuws van 13u begon met de overwinning van Pieter Loridon in het VTM-programma "Sterren op de Dansvloer"....
Is dat het belangrijkste feit van de afgelopen 24u? De VTM-nieuwsredactie is kordaat in haar standpunt : Eigennieuws eerst !!! |
Citaat:
Onlangs was bompa Pfaff ook een hoofdpunt :lol: |
speelt dat een rol?
Ze mogen toch zelf beslissen wat ze in hun nieuws zetten? :) Maak anders zelf een televiestationnetje e, en breng zelf nieuws OF nog simpeler, kijk naar één. |
VTM is dan ook voor minderbegaafde mensen eh ;-)
|
Citaat:
Pieter was zelfs uitgenodigd in de studio, voor een interviewtje... Jammer dat de nieuwswaarde me totaal ontging. |
Citaat:
|
Loridon = vuile verader !
|
Citaat:
|
Ik mis een degelijk Vlaams internationaal nieuwskanaal, want als je nu op internationaal vlak een beetje wilt volgen moet je bijna altijd naar het engels overschakelen!
|
Citaat:
|
![]() ![]() |
ach liever het neutralere VTM dan de rode kremlinzender VRT
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Volgens mij is het alleen om de kijkcijfers te doen.:?
|
We hebben gewoon nood aan een rechts radicale en ultra-conservatieve familiezender, die een mix brengt van kwaliteitsvolle nieuws, actualiteitsprogramma's en documentaires afgewisseld met ontspanningsprogramma's die wel wat beter mogen zijn dan hetgeen losgelaten wordt op de Vlaamse TV.
|
we hebben zowat 584 zenders op onze tv
als je dan nog zit te mekkeren dat je het beste nieuws niet te zien krijgt moet je dringend leren zappen |
Citaat:
In de aanloop naar de verkiezingen wordt de toon ook steeds grimmiger anti-CD&V. Het patronaat is blijkbaar bang dat het lastenverlaging-feestje en de verdere afbouw van de fiscale controles een halt zou kuinnen worden toegeroepen door CD&V, onder impuls van het ACW. Verder worden alle écht linkse bewegingen vakkundig doodgezwegen of belachelijk gemaakt. |
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:40. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be