![]() |
Liberaal Appel neemt zeker deel aan verkiezingen 13 juni
Het Liberaal Appel van Ward Beysen neemt zeker deel aan de Vlaamse en Europese verkiezingen op 13 juni. Dat heeft Beysen zondag gezegd op zijn nieuwjaarsreceptie. Onder welke vorm dat zal gebeuren, staat nog niet vast. De voorzitter van het Liberaal Appel heeft er wel vertrouwen in dat zijn partij deze keer een mandaat zal binnenhalen. Het Liberaal Appel werd ongeveer een jaar geleden opgericht. Bij de federale verkiezingen van mei vorig jaar geraakte de partij niet over de kiesdrempel. Beysen herhaalde zondag dat voor zijn partij de gemeenteraadsverkiezingen van 2006 het hoofddoel blijft. Beysen zei wel te beseffen dat het zijn verantwoordelijkheid is om het Liberaal Appel "over de klip van de verkiezingen van 13 juni te tillen. Slechts deze week is duidelijk geworden op welke wijze de verkiezingen worden georganiseerd en voor een nieuwe partij als het Liberaal Appel is het dan ook niet gemakkelijk zich voor te bereiden op de verkiezingen", aldus Beysen. (DWM) http://www.hetlaatstenieuws.be DE VOORZITTER WEET ONDER WELKE VORM(VLAAMS BLOK). DE VORM DIE HEM PERSOONLIJK EEN TIJD GELEDEN ZIJN MANDAAT BELOOFT HEEFT(EUROPEES PARLEMENT). HYPOCRISIE IS BEYSEN NIET ONBEKEND. :twisted: HET LIBERAAL APPEL NEEMT NIET DEEL AAN DE KOMENDE VERKIEZINGEN ALS ONAFHANKELIJKE PARTIJ. |
[size=7]het is sms NEEN naar 3024 [/size]
|
Citaat:
|
Het LA is een extreem-rechtse partij, die door het VB gebruikt wordt om het CS te doorbreken.
|
Met Claudine De Schepper in zijn partij is Beysen toch al zeker van 180 stemmen,dit was volgens mij het aantal stemmen waarmee Mevrouw De Schepper met een opgelooflijke speling van het lot in de Vlaamse raad kwam.
Deze vrouw is door niemand ernstig genomen,en is dus een zeer gemakkelijke prooi om voor eender welke kar te spannen. De kans dat de speling van het lot haar een tweede keer in dusdanige positie brengt is onbestaande en dus is voor dergelijke onbetrouwbare persoon elke kans beter dan terug als een nobele onbekende de Zwijndrechtse politiek in te duiken. De tactiek van Beysen is de zelfde als bij de start van het Liberaal Appel, namelijk zwakke persoonlijkheden zoals Hendrik Boonen en andere Jokes voor zijn kar te spannen hopende dat deze handelingen de pers halen. Ik begrijp de mensen niet die voor zulk een ........... hun eer en geweten op het spel zetten. Ik hoop dat de pas opgerichte Liberale Alliantie deze rotboel voor eens en altijd een lesje zal leren.Ik hoop het van ganser harte en wens deze disidenten van het Liberaal Appel alle steun toe,ze hadden de trukkedoos van Zwarte Ward zeer vlug door. Gil Marien |
Citaat:
Hendrik Boonen heeft duidelijk laten verstaan dat een samenwerking met het Vlaams Blok onmogelijk was, in het bijzonder een samenwerking met Filip Dewinter(hypocrisie of waarheid :?: ) Is Hendrik Boonen nog actief binnen het Liberaal Appel :?: |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:21. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be