Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Red het forum! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=8375)

Pelgrim 19 januari 2004 12:30

Dit forum schijnt maar twee onderwerpen te hebben: het blok en de islam. Is er echt niets belangrijkers om over te discussieren?

Voor de gezelligheid van het forum adviseer ik een nieuw subforum op te richten: Populaire Discussies of Politieke Rages of zoiets.

Anarcho 19 januari 2004 12:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pelgrim
Dit forum schijnt maar twee onderwerpen te hebben: het blok en de islam. Is er echt niets belangrijkers om over te discussieren?

Voor de gezelligheid van het forum adviseer ik een nieuw subforum op te richten: Populaire Discussies of Politieke Rages of zoiets.

Sex? :oops: :lol:

Pelgrim 19 januari 2004 12:34

Da zou al pakken interessanter zijn :wink:

Descartes Jr 19 januari 2004 12:38

't Is triest hé.

Eerst hebben die Blokkers het forum van GVA, HBVL en Politicsinfo naar de kl... geholpen en hier leest men ook al niks anders meer.

Ik stel voor om een deelforum VB-thema's op te richten en elke topic terzake naar daar te verplaatsen (blauwe knop)
Daar kunnen zij zich onder mekaar uitleven.

Mits wat consekwentie wordt dat hier rap terug een normaal forum. ;)

Pelgrim 19 januari 2004 12:39

Dat geldt dan ook voor degenen die anti-blok topics openen, zoals 'leugens van het blok, deel zoveel'.

ancapa 19 januari 2004 12:43

er zullen er veel moeten leren omgaan met het Vlaams Blok, nu het cordon overal begint te lekken en uiteen te vallen. Het forum is daarvoor een goede oefening ! Begin maar te trainen jongens :lol: :lol: :lol:

boer_bavo 19 januari 2004 12:59

Topics over het blok horen thuis in partijdiscussies. Worden ze daarbuiten geopend, gewoon melden met de blauwe knop (doe ik ook altijd) en ze worden wel verplaatst.

En misschien moeten de topics over de Islam naar vreemdelingenbeleid en integratie. Want in praktijk zijn het toch die vreemdelingen die die godsdienst hebben.

whoisy 19 januari 2004 13:02

Citaat:

Dat geldt dan ook voor degenen die anti-blok topics openen, zoals 'leugens van het blok, deel zoveel'.

Inderdaad.
Dan zijn er nog die om één of andere reden in alles een duister complot van het VB ontwarren en dit broodnodig moeten posten in threads die zelfs over bloempotten gaan ofzo...

De Knut 19 januari 2004 13:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Descartes Jr
't Is triest hé.

Eerst hebben die Blokkers het forum van GVA, HBVL en Politicsinfo naar de kl... geholpen en hier leest men ook al niks anders meer.

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

de meeste VB-topics worden hier geopend door dat valsspelend muziekinstrument en zijn klonen.

Pelgrim 19 januari 2004 13:11

Ik wou geen namen noemen, maar dat muziekinstrument hoort er ook bij, ja. :wink:

Het Skill Effect 19 januari 2004 13:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Lorenzo
Citaat:

Sex? :oops: :lol:

Wat met "het blok en sex"?

Het Skill Effect 19 januari 2004 13:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ancapa
er zullen er veel moeten leren omgaan met het Vlaams Blok, nu het cordon overal begint te lekken en uiteen te vallen. Het forum is daarvoor een goede oefening ! Begin maar te trainen jongens :lol: :lol: :lol:

De zeik van het blok loopt inderdaad al door het cordon heen! :twisted:

Descartes Jr 19 januari 2004 13:52

Citaat:

Wie wind zaait zal storm oogsten, zegt het spreekwoord.

(of voor de sportievelingen : wie een bal gooit moet tegen de weerbots kunnen ;) )

Distel 19 januari 2004 13:54

Citaat:

Citaat:

Wie wind zaait zal storm oogsten, zegt het spreekwoord.

(of voor de sportievelingen : wie een bal gooit moet tegen de weerbots kunnen ;) )

"De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet", zegt een ander spreekwoord...

Descartes Jr 19 januari 2004 13:55

Citaat:

Die topics werden dus wel geopend door VB-trawant Intruder, hé ! ;)

jan hyoens 19 januari 2004 13:59

Citaat:

Citaat:

Paulus de soskabouter ene van ons? Enfin beter een late bekering dan geen he!
Maar geef toe zonder het blok zou het politiek landschap toch maar een saaie boel zijn!

Het Skill Effect 19 januari 2004 14:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jan hyoens
Citaat:

Maar geef toe zonder het blok zou het politiek landschap toch maar een saaie boel zijn!

Hoe saaier, hoe realistischer!!

Laat maar komen zou ik zeggen!!! :twisted:

The Paulus Experience 19 januari 2004 14:21

Citaat:

8O

waarom ben ik zelf nog niet op de hoogte van mijn 'bekering' ???

:?

soskabouter zeg.. pff.
is al even grappig als "Jan Hiaat"

hmm.. bij nader inzien :lol:

PAJOT 19 januari 2004 14:35

Citaat:

't Is triest hé.

Ik stel voor om een deelforum VB-thema's op te richten en elke topic terzake naar daar te verplaatsen (blauwe knop)
Daar kunnen zij zich onder mekaar uitleven.

Mits wat consekwentie wordt dat hier rap terug een normaal forum. ;)

* Op politicsinfo ligt het niveau veel hoger als hier.
* Het lagere niveau vindt zijn oorsprong in het hogere aantal linksen op pb.
* Het Vlaams Blok is de enige partij die een meerwaarde levert aan de politiek, dus het is normaal dat zij alle aandacht naar zich toetrekt.
* De thema's door rechtsen zijn veel interessanter wat betreft de inhoud, linkse berichten zijn anderzijds ook interessant omdat zij een inzicht verschaffen in het linkse karakter!
* maw : verstoor de orde op dit forum niet, de natuurlijke evolutie zal tot een forumoverheersing der elites leiden. (zie nogmaals politicsinfo)

Descartes Jr 19 januari 2004 14:40

Citaat:

Citaat:

Ik kan u geloven : gij leest ook alleen maar de topics die over het VB en de islam gaan.

Lees ook eens een andere topic ;)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:45.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be