![]() |
Uit goed ingelichte bron vernam ik dat Weyts voor zijn verraad (na 45 jaar te zijn gevoederd door zijn partij, de CD&V )de eerste plaats voor de Vlaamse raad werd aangeboden door Frank Vanhecke. De kaderleden van het "eigen volk" zullen gelukkig zijn. Maar ik vind dat ze die opoffering moeten maken. :lol: Binnenkort zien we of die belofte zal nagekomen worden, drie andere oudgedienden in Brugge werden dezelfde plaats beloofd... :roll: :P
|
Citaat:
Goed ingelichte bron? Ik denk dat uw bouletten halucinaties opwekken, Luciano.... |
Citaat:
Uw partij moet zich daarentegen een paar vragen stellen(o.a.de lekken binnen de raad van het Vlaams Blok) :wink: De informatie van Mijnheer Decoorne is steeds correct(mijn persoonlijke ondervinding). |
:lol: :lol: :lol:
Ik kan me niet herinneren dat Luciano zijn welingelichte bronnen al een keer juist zijn geweest... :lol: :lol: :lol: |
Citaat:
|
[quote="fernand"]
Citaat:
![]() Vlaams Blok-bron :idea: |
Citaat:
|
Citaat:
..........en nog veel minder van mij. :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
Weyts eruit, Matthias Storme erin...de schow must go on ! :lol: :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hitler had "slechts" 30% van de stemmen. De volmacht die hij kreeg was niet bepaald democratisch... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En niet samenwerken met partijen die de basisbeginselen van vrijheid van mening en woord niet genegen zijn. Vrij simpel. :wink: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:36. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be