![]() |
Gaat U even naar http://forum.politics.be/viewtopic.php?t=2869
Wat U daar ziet, zal Uw wildste verbeelding tarten. Bijna 4000 posts in een topic, dat bijna 25000 keer bekeken is! Hier moet dringend een einde aan komen. Dit kunnen we doen door de bestaansreden van het topic weg te nemen. Het enige wat U moet doen om Uw bijdrage te leveren, is eerlijk antwoorden op de vraag. |
Citaat:
Uiteraard vind ik dat lekker. 8) |
Citaat:
|
3 opmerkingen:
1) Erg wetenschappelijk is het niet echt omdat je (zoals Distel ook al zei) eigenlijk moet gokken 2) Ik wil helemaal niet dat die topic ophoudt te bestaan. Je moet toch nog ergens mee kunnen lachen hé :D 3) Volgens mij vindt ongeveer 80% dat wel vrij aantrekelijk. Ongeveer 10% is homoseksueel en zal daar maar weinig van kunnen genieten en er zal ook nog wel ongeveer 10% blind, puritein of leugenaar zijn. |
Yeaaaah!
100% Slurpieslurpie! :oops: |
De bevindingen uit dit onderzoek zijn ondertussen verwerkt. Hartelijk dank voor Uw medewerking.
http://forum.politics.be/viewtopic.php?p=312447#312447 :wink: |
Mogen die niet-onaantrekkelijke lesbische vrouwen in actie ook met meer dan twee zijn? 8)
|
Citaat:
|
100%. Neh! :P
|
![]() |
Ik heb niet kunnen stemmen... :(
moest je er een opendoen met homo's zouden het er 80 % walgelijk vinden... ik toch 8O |
Na mijn vasectomie ben ik een niet-on-aantrekkelijke lesbienne geworden ... Nu nog een niet-on-aantrekkelijke lesbienne vinden dat daar in trapt en mijn dag is wééral goed ... ( hier hoort een emoticon te staan dat een walgelijk slijmerige grijns voorstelt; kan er bij gebrek aan iemand zijn pasfotoke opsturen bitte!)
|
En wat is nu de conclusie? Mannen zijn perverse vetzakken of zoiets?
[size=2](en zo ja: en dan?)[/size] |
Citaat:
|
:lol: Laat maar.
Zoals ik al zei: en dan? :wink: |
Citaat:
|
groot gelijk
|
![]() |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:27. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be